• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

۲۸ مجتمع خدماتی سیستان و بلوچستان آماده خدمت به مسافران نوروزی است

  • کد خبر : 151171
  • 21 اسفند 1400 - 20:31
۲۸ مجتمع خدماتی سیستان و بلوچستان آماده خدمت به مسافران نوروزی است
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۲۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده ارائه خدمت است.

ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای انجام سفرهای نوروزی تلاش داریم با ارائه بهترین خدمات میزبان شایسته برای مسافران نوروزی باشیم.

وی افزود: ارائه خدمات متمرکز و مناسب، کاهش اتلاف وقت و فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در طول جاده‌ها و تمرکز آنها در یک مکان، دسترسی سریع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نیاز، کاهش میزان تصادفات جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی تردد در جاده‌ها، ایجاد بستر مناسب جهت اشتغالزایی و فراهم‌سازی امکانات مناسب در جهت گسترش فرهنگ اقامه نماز از جمله اهداف مهم در راه‌اندازی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: همکاران ما بازدیدهایی از وضعیت نمازخانه، رستوران، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمع‌ها و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا داشتند تا مسافران با خیال آسوده از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوند.

کرد گفت: نظر به اهمیت عملکرد مجتمع‌های رفاهی بین راهی کارگروه ویژه‌ای از دستگاه‌های نظارتی نظیر اماکن، تعزیرات، استاندارد، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، ستاد اقامه نماز و دانشگاه علوم پزشکی از ۱۵ اسفند ماه با مشارکت این اداره کل تشکیل شده و اقدامات نظارتی خود را آغاز کرده اند، که این نظارت‌ها تا پایان طرح نوروزی به صورت روزانه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۰۷۰ و ۳۰۰۰۱۴۱ جهت دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و شکایت مسافران از مجتمع‌های خدماتی رفاهی پیش‌بینی شده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.