• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
10

تکمیل کمربندی غربی زاهدان ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

  • کد خبر : 151278
  • 25 اسفند 1400 - 23:16
تکمیل کمربندی غربی زاهدان ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور تکمیل و ساخت کمربندی غربی زاهدان مورد نیاز است.

عطاالله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از روند ساخت کمربندی غربی زاهدان اظهار داشت: عملیات ساخت قطعه یک کمربندی غربی زاهدان بطول ۱۴ کیلومتر به منظور کاهش بار ترافیکی و تصادفات رانندگی از تیرماه سالجاری آغاز شد.

وی افزود: هم‌اینک قطعه یک کمربندی زاهدان در مدت ۹ ماهه اجرای آن از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار بوده بطوری که سه کیلومتر آن تا ۲۹ اسفندماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تلاش داریم در صورت تامین اعتبار و تخصیص قیر مورد نیاز قطعه یک این پروژه مهم راه‌سازی( تکمیل و ساخت کمربندی غربی زاهدان) استان را در بازده زمانی۲ سال تعیین شده آن تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به موقعیت شهر زاهدان که به عنوان حلقه پیوند دهنده بخش مهمی از زنجیره ارتباطی جنوب شرق بشمار می‌رود تصریح کرد: این اداره کل با توجه به جایگاه مهم راه‌های ارتباطی این کلانشهر و همچنین ساماندهی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین از خارج شهر و کاهش بار تصادفات ساخت این کمربندی را به عنوان یک ضرورت مورد توجه ویژه قرار داد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.