• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
9

سیستان و بلوچستان سزاوار داشتن مشکلات نیست

  • کد خبر : 151284
  • 26 اسفند 1400 - 19:31
سیستان و بلوچستان سزاوار داشتن مشکلات نیست
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس قوه قضاییه گفت: سیستان و بلوچستان با این سابقه کهن و دیرینه و با این مردم زحمت کش و تلاشگری که دارد حقیقتا سزاوار نیست برخی مشکلاتی داشته باشد و مردم این استان هم با آنها دست و پنجه نرم کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه اظهار داشت:در ابتدا لازم می‌دانم از مردم خوب، زحمتکش و متدین به دین مبین اسلام در سیستان و بلوچستان تشکر کنم. هدف از سفر به این استان این است که از نزدیک با همکاری و همیاری مردم و مسئولان استان، استاندار، نماینده ولی فقیه، همه مسئولان در رده‌های مختلف و علمای محترم اهل تسنن و تشیع بتوانیم قدمی را در جهت رفع مشکلات و بهبود کارها در این استان برداریم.

وی افزود: ایام شعبانیه، پیشاپیش فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت و متعاقب آن ماه پرخیر و برکت مبارک رمضان را تبریک عرض می‌کنم و آرزوی توفیق برای همه مسلمانان جهان به ویژه مردم سیستان و بلوچستان را دارم.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه وظیفه داریم در تمام ایام سال به مناطق و استان‌های مختلف کشور تا جایی که مقدور و ممکن است سفر کرده و از نزدیک در این مکان‌ها حضور پیدا کنیم ادامه داد: مسائل و مشکلاتی که مربوط به هر استان می‌‎شود قبلا احصا و بررسی شده و از نزدیک با مدیران، خبرگان و مسئولان استان تبادل نظری در جهت رفع مشکلات خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: این استان با این سابقه کهن و دیرینه، با این مردم زحمت کش و تلاشگری که دارد حقیقتا سزاوار نیست، که بعضی از مشکلاتی که امروز با آن دسته و پنجه نرم می‌کنند در آن وجود داشته باشد.

وی گفت: در این سفر همچنین مسائل و مشکلات قضایی در سیستان و بلوچستان اگر هست با کمک مسئولان استان و مسئولان قضایی به یاری خدا در جهت بهبودش قدم‌های بلندتری را نسبت به گذشته برخواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.