• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
9

امکان خرید اینترنتی میوه تنظیم بازار در زاهدان فراهم شد

  • کد خبر : 151317
  • 02 فروردین 1401 - 2:51
امکان خرید اینترنتی میوه تنظیم بازار در زاهدان فراهم شد
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل تعاون روستایی سیستان و بلوچستان گفت: برای رفاه حال شهروندان امکان خرید اینترنتی میوه تنظیم بازار با قیمت مصوب و ارسال رایگان درب منزل در زاهدان فراهم شده است.

دادرحمان بامری مدیرکل تعاون روستایی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در راستای رفاه حال شهروندان زاهدان خرید اینترنتی میوه تنظیم بازار با قیمت مصوب و ارسال رایگان درب منزل از طریق درگاه زاهدان کالا به آدرس zahedankala.com فراهم شده است.

وی افزود: حدود ۴۵۰ تن میوه شامل سیب و پرتقال بین مراکز و غرفه‌های سطح استان توزیع شده است برای تأمین میوه طرح تنظیم بازار شب عید و سال نو ۲۰۰ تن پرتقال والنسیا و ۲۵۰ تن سیب درختی جهت توزیع در غرفه‌های سطح استان با نرخ مصوب پرتقال والنسیا و سیب درختی زرد به قیمت ۱۲ هزار تومان و سیب درختی قرمز به قیمت ۱۱ هزار تومان به فروش می‌رسد.

مدیرکل تعاون روستایی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: میوه شب عید با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار استان در ۶۵ غرفه مشخص شده در سطح استان و شهرستان زاهدان توزیع می‌شود. در تمامی غرفه‌ها در سطح استان متصدیان واحدهای عرضه کننده موظف به نصب بنر قیمت‌ها به تفکیک میوه در معرض دید مشتریان هستند.

بامری از تمامی شهروندان خواست علیرغم سرکشی و حضور تیم‌های نظارتی در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از طریق تماس با تلفن ۱۲۴ در تمامی شهرستان‌های استان شکایات خود را گزارش و پیگیری کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.