• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
10

بیش‌ از ۲ میلیون تردد نوروزی در مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان ثبت شد

  • کد خبر : 151352
  • 06 فروردین 1401 - 18:48
بیش‌ از ۲ میلیون تردد نوروزی در مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان ثبت شد
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت:۲ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۴۷۸ تردد از ۲۵ اسفند پارسال تا پنجم فروردین ماه در مسیرهای ارتباطی این استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش۱۹ درصدی را نشان می‌دهد.

ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این میزان تردد توسط ۸۴ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان ثبت شده است.

وی افزود: پرترددترین مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان در این مدت به ترتیب محورهای ایرانشهر- بمپور، بمپور- ایرانشهر و نیکشهر–چابهار می باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان را از تاریخ ۲۵ اسفند پارسال تا پنجم فروردین را ۹۷ هزار و ۴۰۴ وسیله نقلیه اعلام کرد و ادامه داد: بیشترین حجم تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان از ابتدای طرح مذکور مربوط به روز پنجم فروردین با ۱۱۸ هزار و ۵۸۳ تردد بوده است.

کُرد گفت: در ایام اجرای طرح نوروزی راهداران سیستان و بلوچستان در قالب تیم‌های شبانه روزی بصورت گشت‌های ثابت و سیار در طول محورهای مواصلاتی و همچنین راهدارخانه‌ها حضور دارند تا در صورت نیاز در سریعترین زمان ممکن خدمات لازم را برای برقراری سفر ایمن فراهم کنند.

وی تصریح کرد: از مسافران نوروزی تقاضامندیم حتما نکات ایمنی و بهداشتی را در طول سفر رعایت و جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده‌ای از طریق درگاه اینترنتی ۱۴۱.ir و یا بصورت شبانه روزی با تلفن ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.