• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
9

واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان امسال آماده تحویل می‌شوند

  • کد خبر : 151398
  • 15 فروردین 1401 - 2:10
واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان امسال آماده تحویل می‌شوند
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از تحویل واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان در این استان با هدف خانه دار شدن دهک پایین جامعه تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.

عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از روند ساخت طرح جهش ملی مسکن اظهار داشت: واحدهای طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان در قالب ساخت پنج هزار و ۲۵۱ واحد با میانگین پیشرفت فیزیکی بیش‌از ۴۰ درصد در حال ساخت است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سالجاری تحویل متقاضیان می‌شود.

وی افزود: همچنین در ثبت نام جدید طرح، ۸۷ هزار و ۵۷۵ نفر از شهروندان سیستان و بلوچستان اقدام به نام نویسی کرده‌اند که این اداره کل به منظور اجرای هر چه سریعتر طرح، زمین برای اجرای دوسال نخست اجرای طرح را تامین کرده و این روند همچنان تا چشم انداز تعیین شده طرح ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس آخرین آمار وزارت راه و شهرسازی این استان رتبه نخست عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن را در بین استان های کشور از آن خود کرد.

اکبری از کسب رتبه دوم استان سیستان و بلوچستان در تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: این طرح علاوه بر رونق اشتغال و مهار نرخ بیکاری موجبات بهبود وضعیت اقتصادی در استان به ویژه در حوزه صنعت ساختمان‌ سازی را فراهم می سازد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.