• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
6

روز قدس نشانه اضمحلال دشمنان اسلام است

  • کد خبر : 151780
  • 10 اردیبهشت 1401 - 3:48
روز قدس نشانه اضمحلال دشمنان اسلام است
هاتف سیستان و بلوچستان - سرپرست معاونت استانداری سیستان و بلوچستان و فرمانداری شهرستان ویژه چابهار گفت: روز جهانی قدس نشانه اضمحلال و نابودی تمامی دشمنان اسلام و امت اسلامی در جهان است و به همین علت در سراسر جهان گرامی داشته می‌شود.

جواد سپاهی سرپرست فرمانداری ویژه چابهار در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم شهرستان چابهار اظهار داشت: روز قدس، به فرمایش حضرت امام (ره) روز حیات اسلام است و در این روز مردم مسلمان و روزه‌دار سراسر جهان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نابودی دشمنان را فریاد می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه مردم مظلوم فلسطین تا دیروز با پرتاپ سنگ و امروز با موشک نقطه‌زن با استکبار مبارزه و در مقابل زورگویی‌ها و جنایات آن‌ها مقاومت می‌کنند، افزود: روز جهانی قدس، ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی و عرصه‌ای برای اتحاد و یکپارچگی قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است.

سرپرست فرمانداری ویژه چابهار ادامه داد: روز قدس روز مقابله با مستکبران است دشمنان اسلام ۷۰ سال است که با ادعای سست و تاسیس رژیم جعلی صهیونیستی و تروریست در پی نابودی مسلمانان هستند و تاکنون موفق نشده‌اند و ان شاالله همه آنان نابود خواهند شد.

وی تصریح کرد: وحدت، بزرگترین پرچم اسلام است و با پیشرفت های مسلمانان در عرصه‌های مختلف شاهد آینده‌ای درخشان برای همه سرزمین‌های اسلامی خواهیم بود.

سپاهی گفت: بی تردید، ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی و خصوصا مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان چابهار، با درک عمیق شرایط موجود با گام‌های پولادین مردان و زنان روزه‌دار، قداستی صدچندان به آن بخشیده‌اند، با عزمی آهنین و پایبندی به آرمان‌های امام راحل (ره) بار دیگر با مشتی گره کرده بر دهان یاوه گویان صهیونیسم و غاصبان فلسطین اشغالی زدند که جا دارد از همه راهپیمایان قدردانی کنیم.

وی بیان کرد: ساخت سلاح های موثر، گسترش دایره مقاومت و همت و همراهی ملت های مسلمان نشان از وحدت و پیشرفت است.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان ویژه چابهار خاطرنشان کرد: به‌ عنوان خادم مردم از تمامی اقشار مختلف مردم شهرستان چابهار که با شرکت گسترده بار دیگر در راهپیمایی روز جهانی قدس از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند قدردانی می‌کنم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.