• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

بیش‌از ۴ هزار علایم ایمنی در سیستان و بلوچستان نصب شده است

  • کد خبر : 151953
  • 28 اردیبهشت 1401 - 0:32
بیش‌از ۴ هزار علایم ایمنی در سیستان و بلوچستان نصب شده است
هاتف سیستان و بلوچستان - سرپرست اداره ایمنی،ترافیک وحریم راه‌های اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: چهار هزار و ۵۰۰ عدد تابلو و علایم ایمنی پارسال در این استان تهیه و نصب شده است.

امین سنچولی‌ سرپرست اداره ایمنی،ترافیک وحریم راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پارسال چهار هزار و ۵۰۰ عدد علائم ایمنی و همچنین ۵۲۰مترمربع تابلو اطلاعاتی و کیلومترشمار در محورهای استان توسط اداره ایمنی و حریم راه‌ها تعمیر و نصب شده است.

وی با بیان اینکه نصب تابلوهای ترافیکی از اهمیت بالایی برخوردار هستند افزود: این علائم شامل تابلوهای اخطاری، اطلاعاتی، مسیر نما و انتظامی بوده است.

سرپرست اداره ایمنی،ترافیک وحریم راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت بالای آهن‌آلات و همچنین تهیه و نصب تابلو علایم از طریق انعقاد قرارداد با پیمانکار، این اداره‌کل سال گذشته تعمیر و نصب تابلوها و علایم ایمنی را توسط تیم امانی انجام داده است.

سنچولی گفت: پارسال بیش‌از ۱۱ میلیارد ریال صرفه‌جویی در تهیه ونصب علائم ایمنی راه‌ها و همچنین در تهیه،ساخت، تعمیر و نصب تابلوهای اطلاعاتی ‌وکیلومتر شمار بیش‌از ۱۵ میلیارد ریال صرفه‌جویی اقتصادی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: نصب تابلو و علایم ایمنی در راستای افزایش ضریب ایمنی راه‌ها و ارتقا ایمنی جاده‌های ارتباطی و همچنین کاهش تصادفات جاده‌ای تاثیر بسزایی دارد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.