• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

۲۰ میلیارد ریال مواد شوینده در یکی از انبارهای زاهدان کشف شد

  • کد خبر : 152071
  • 10 خرداد 1401 - 14:15
۲۰ میلیارد ریال مواد شوینده در یکی از انبارهای زاهدان کشف شد
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: با بازرسی از یک انبار در شهرک صنعتی زاهدان مقدار قابل توجهی مواد شوینده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال که در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود کشف شد.

موسی عباس زاده محمودی مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در پی اخبار و اطلاعات دریافتی مبنی بر دپوی انواع مواد شوینده در یک انبار در شهرک صنعتی زاهدان به همراه رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی مرکز استان و بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت جهت بررسی و صحت و سقم موضوع به آدرس اعلامی مراجعه کردند.

وی افزود: به دستور رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی زاهدان با بازرسی از انبار مورد اشاره مقدار قابل توجهی از مواد شوینده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال که در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود کشف شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در راستای مبارزه با محتکرین و قاچاقچیان کالا و ارز با دستور تعزیرات حکومتی کالاهای کشف شده تا پایان تعیین تکلیف شدن پرونده توقیف و انبار مکشوفه نیز پلمب شد.

محمودی گفت: تعزیرات حکومتی در برخورد با متخلفان بدون هیچ اغماضی قانون را اعمال کرده و از همشهریان محترم درخواست می‌شود در زمان رویت تخلف با تماس تلفنی به سامانه رسیدگی به شکایات مردمی ۱۳۵ و اعلام گزارش محل تخلف این اداره کل را در این امر یاری رسانند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152071

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.