• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

سهم ادارات دولتی و بخش عمومی در مصرف برق ۲۰ درصد است

  • کد خبر : 152137
  • 20 خرداد 1401 - 14:12
سهم ادارات دولتی و بخش عمومی در مصرف برق ۲۰ درصد است
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سهم ادارات دولتی و بخش عمومی در مصرف برق ۲۰ درصد است گفت: این شرکت آمادگی ارائه مشاوره و راهنمایی به دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان در بحث نگهداری و بهره‌برداری از مولدهای اضطراری را دارد.

مهندس علیرضا پرنده مطلق مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به اجرای برنامه مدیریت مصرف برق در سطح کشور لزوم کاهش مصرف برق ادارات دولتی طبق مصوبه هیات وزیران به میزان ۳۰ درصد در زمان وقت اداری و ۶۰ درصد بعد از پایان وقت اداری نسبت به مدت مشابه سال قبل مورد توجه و پایش خواهد بود.

وی افزود: به جهت تعامل در راستای تحقق این مهم شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان آمادگی ارائه مشاوره‌های فنی و تخصصی جهت نگهداری و بهره‌برداری از مولدهای اضطراری موجود در دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان را اعلام می‌کند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به وجود ۷۰ مگاوات ظرفیت تولید برق توسط مولدهای اضطراری در سطح استان، عدم بکارگیری از این ظرفیت به دلیل نقص فنی و یا عدم آشنایی با تجهیزات مولدها که بیشتر از نوع دیزل ژنراتور هستند را غیر قابل قبول دانست و ادامه داد: در شرایط کنونی استفاده از این مولدها در جهت گذر از پیک بار بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته عقد تفاهم‌نامه با بیمارستان‌ها، سازمان انتقال خون، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نهادهای متقاضی در خصوص ارائه مشاوره و نگهداری مولدهای دیزل اضطراری تجریه موفقی را رقم زده است که تسری آن به سایر بخش‌ها همانند سازمان‌های خصوصی، شهرک‌های صنعتی، صنایع کوچک و بزرگ استان در قالب عقد تفاهم‌نامه موجبات تکرار این تجربه موفق در مقیاس بزرگتر خواهد شد.

پرنده مطلق ضمن درخواست از همه مردم سیستان و بلوچستان در زمینه مشارکت همه‌جانبه و رعایت نکات مدیریت مصرف برق بخصوص در ساعات اوج مصرف، بر انجام مسوولیت این شرکت که انتقال و تامین برق پایدار است تاکید کرد و افزود: تمام امکانات و تجهیزات موجود در مجموعه شرکت برق منطقه‌ای استان جهت دستیابی به این هدف بکارگیری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.