• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
8

باد و باران به ۳۳ پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد

  • کد خبر : 152172
  • 24 خرداد 1401 - 14:05
باد و باران به ۳۳ پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: باد و باران ۲ روز گذشته در این استان باعث خسارت به ۳۳ اصله پایه برق در شهرستان‌های دلگان، میرجاوه و ایرانشهر شد.

مهندس خلیل عوض زاده مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با انتشار هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، مبنی بر وقوع رگبار موقتی و شدید باران، تگرگ، تند باد لحظه‌ای و رعد و برق در برخی از شهرستان‌های استان تمامی کارکنان امور برق این مناطق به حالت آماده باش کامل در آمدند.

وی افزود: به محض اعلام خسارت شبکه برق، کارکنان این امور به مناطق آسیب دیده اعزام شدند و در حال حاضر به غیر از ۲ دستگاه ترانس برق ۵۰ کاوآ در منطقه باغیل شهرستان دلگان، تمامی شبکه برق این مناطق پایدار است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با اشاره به حجم بالای خسارت در دلگان، بیان کرد: کارکنان امور برق این شهرستان از روز گذشته تا کنون در حال احداث مجدد شبکه برق هستند و شبکه فیدر باغنیل این منطقه نیز تا ساعتی دیگر پایدار خواهد شد.

مهندس عوض زاده با بیان اینکه وزش باد شدید و باران‌ های فصلی از جمله اتفاقات طبیعی این منطقه است که همواره خسارت بسیاری به شبکه توزیع برق وارد می‌کند، گفت: شهروندان گرامی در زمان ناپایداری شرایط جوی (بارندگی، آبگرفتگی معابر و طوفان شدید) از نزدیک شدن به تاسیسات برق جدا خودداری و در صورت مشاهده هرگونه مشکل، مراتب را به سامانه ۱۲۱ (مراکز اتفاقات برق) اطلاع رسانی کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.