• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
11

نماینده ایرانشهر خواستار رسیدگی به مشکل بحران آب حوزه انتخابیه خود شد

  • کد خبر : 152268
  • 01 تیر 1401 - 16:41
نماینده ایرانشهر خواستار رسیدگی به مشکل بحران آب حوزه انتخابیه خود شد
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو باید با جدیت تمام بحران آب شهرستان های ایرانشهر و سرباز را رفع کند.

عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه در حوزه آبرسانی در شهرستان ایرانشهر مجتمع های آبرسانی در گذشته احداث نشده بود به همین سبب در طرح جهت آبرسانی گنجانده نشده بود.

وی افزود: مقرر شده بود یک تانکر آبرسانی به شهرستان راسک و سرباز اختصاص دهند و همچنین یک تانکر هم به شهرستان لاشار دهند که این موضوع هنوز اتفاق نیفتاده و بایستی مسئولان آب و فاضلاب استان دستور این کار را دهند.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایرانشهر یکی از مناطق پرآب استان است اما برخی اوقات دچار تنش آبی هستند و مشکلاتی در حوزه آب برای آنها بوجود می آید که مسئولان وزارت نیرو باید با جدیت این موضوع را حل کنند.

درخشان گفت: در حوزه بهداشت و درمان نیز قرار بر این شده بیمارستان شهر پیشین به مناقصه گذاشته شود تا ساخت آن شروع گردد و این اتفاق بسیار خوبی است.

وی تصریح کرد: براساس قول هایی که داده شده در یکی دو ماه آتی کار ساخت بیمارستان پیشین شروع خواهد شد و امیدوارم این موضوع سریعا انجام گیرد تا باعث خوشحالی مردم گردد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.