• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

رکورد مصرف برق بی سابقه در سیستان و بلوچستان شکسته شد

  • کد خبر : 152358
  • 14 تیر 1401 - 0:00
رکورد مصرف برق بی سابقه در سیستان و بلوچستان شکسته شد
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: رکورد مصرف برق در استان سیستان و بلوچستان و در تابستان ۱۴۰۱ شکسته شد.

علیرضا پرنده‌ مطلق مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رکورد مصرف برق در استان سیستان و بلوچستان و در تابستان ۱۴۰۱ شکسته شد.

وی ضمن اشاره به گرمای بی‌ سابقه هوا در استان، بالاترین میزان مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته ثبت و مصرف برق رکورد بی‌سابقه‌ای را تجربه کرد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به افزایش مصرف برق به میزان ۸.۷ درصد نسبت به اوج بار سال گذشته، این میزان مصرف را در مقایسه با افزایش مصرف ۵ درصدی سطح کشور بسیار قابل تامل و هشدار دهنده خواند.

پرنده مطلق گفت: با توجه ادامه روند افزایشی دما و وضعیت آب و هوایی استان سیستان و بلوچستان بیش از پیش نیازمند همراهی و مشارکت مردم، صنایع و بخش کشاورزی استان در مدیریت مصرف برق جهت گذر از پیک بار امسال می‌باشیم.

وی بر ادامه خدمت رسانی مجموعه شرکت برق منطقه‌ ای سیستان و بلوچستان با تمام توان و امکانات تا پایان پیک بار سال جاری و تامین برق پایدار و مطمئن با تلاش پرسنل تلاشگر خود جهت مردم شریف استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد و از مسئولین، فرمانداران، بخشداران و ریش‌ سفیدان مناطق مختلف استان نیز در خواست نمود در امر آگاهی و اطلاع‌ رسانی نکات مدیریت مصرف برق مشارکت و همیاری نمایند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.