• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
10

۵۰ عنوان برنامه عفاف و حجاب در چابهار اجرا می شود

  • کد خبر : 152436
  • 20 تیر 1401 - 11:45
۵۰ عنوان برنامه عفاف و حجاب در چابهار اجرا می شود
هاتف سیستان و بلوچستان - سرگرد «میرگل» گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب ۵۰ عنوان برنامه توسط بسیج جامعه زنان سپاه چابهار در سطح این شهرستان اجرا خواهد شد.

سرگرد داوود میرگل معاون هماهنگ کننده سپاه چابهار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: توجه داشتن به موضوع حیا و عفت دو مقوله مهم برای بروز و ظهور حجاب در جامعه است. جامعه اسلامی ایران در پرتو آموزه‌های اسلامی در حفظ عفاف و حجاب و همچنین حرکت در چارچوب موازین شرعی ارتباط مردان و زنان در عرصه‌های مختلف، الگو خواهد بود.

وی افزود: «حیای مرد،عفت زن،حیای زن عفت مرد» شعار محوری این هفته خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه چابهار ادامه داد: بر مبنای این عنوان یک رابطه مستقیم بین عفت‌ورزی زنان و مردان مورد تأکید جدی قرار می‌گیرد و در حقیقت اگر حیا و عفت مردانه در جامعه ترویج نشود، ترویج فضائل اخلاقی در بین زنان جامعه تحقق نخواهد یافت یا اگر حرکتی هم انجام شود آثار کوتاه مدتی خواهد داشت.

سرگرد میرگل گفت: بسیج جامعه زنان شهرستان چابهار با همراهی حوزه‌های مقاومت خواهر و برادر و هم‌افزایی با اقشار و ادارات دخیل در امر عفاف و حجاب، بیش از ۵۰ عنوان برنامه را در هفته عفاف و حجاب انجام خواهند داد.

وی با بیان حرکت موج آفرین برنامه های عفاف و حجاب در سطح جامعه بیان کرد: برگزاری جشن عفاف و حجاب، پاسخگویی به شبهات عفاف و حجاب، اجرای پاتوق فرهنگی حجاب، پیاده‌روی گردان‌های کوثر، اجرای کرسی آزاداندیشی برای دختران دانش آموز و تجلیل از بانوان شهید از برنامه های مهم این هفته خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب خاطر نشان کرد: اجرای مسابقه کتابخوانی، اجرای اردوهای جهادی، جشن تکلیف دختران با عنوان بزم حجاب فاطمی، اجرای مانور فرهنگی عفاف و حجاب، کارگاه‌های دختران آفتاب، مسابقات مختلف شعر، داستان کوتاه، نقاشی، کارگاه‌های تربیت و رسانه، اجرای مسابقات ورزشی، تجلیل از فعالان عرصه عفاف و حجاب و راه‌اندازی پویش‌ها و تولیدات رسانه‌ای از برنامه‌های شاخص در هفته عفاف و حجاب در شهرستان چابهار خواهد بود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.