• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

۷۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه آبرسانی داخلی شهر چابهار اختصاص یافت

  • کد خبر : 152461
  • 23 تیر 1401 - 14:15
۷۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه آبرسانی داخلی شهر چابهار اختصاص یافت
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده مردم شهرستان‌های چابهار نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات خوبی در حوزه آبرسانی در سالهای اخیر انجام شده که با اختصاص ۷۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه آبرسانی داخلی شهر چابهار بسیاری از مشکلات مردم مرتفع می‌شود.

معین الدین سعیدی نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیگیریها برای آبرسانی شبانه روزی شهر و نقاط روستایی حوزه انتخابیه در بالاترین سطح در حال انجام است تا شاخص دسترسی به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به ۱۰۰ درصد برسد.

وی افزود: براساس چشم انداز ترسیم شده در راستای رفع چالش آبی در مناطق حوزه انتخابیه و ارتقای شاخص ها در این عرصه با وزیر نیرو، استاندار سیستان و بلوچستان و مسئولان رده های مختلف از نزدیک چندین بار دیدار و گفتگو شده است.

نماینده حوزه انتخابیه چابهار از خدمات وزارت نیرو در ۲ سال اخیر و رفع چالش آبی قسمت کثیری از مناطق حوزه انتخابیه چابهار قدردانی کرد و افزود: خواستار تداوم این حرکت تا رفع کامل کمبودهای این عرصه هستیم.

وی ادامه داد: در دیدار با وزیر نیرو و ارائه کارشناسی مشکلات آبی در شهر چابهار خواستار تخصیص اعتبار و تسریع افزایش ظرفیت آب شیرین‌ کن کنارک با توجه به نیازهای ضروری مردم و اجرای خط انتقال به شهر چابهار را بیش از پیش مورد تاکید قرار دادم که امیدواریم بزودی بخشی از کمبود آب با افزایش ظرفیت تولید مرتفع شود.

سعیدی گفت: اجرای عملیات پروژه های خط انتفال لاتیدان به دمبدف، اجرای طرح جهاد آبرسانی در ۶ شهرستان حوزه انتخابیه، اجرای پروژه مجتمع حمیری و فضل الهی در شهرستان قصرقند و مجتمع ۱۸ روستای پایین دست سد خیرآباد در شهرستان نیکشهر و اتمام پروژه مجتمع بندینی در شهرستان زرآباد از ضرورت‌های مهم است.

وی تصریح کرد: اجرای پروژه ریمدان‌ها در شهرستان دشتیاری و عملیات اجرایی پروژه عظیم ۲۱۳ روستایی پایین دست سد پیشین بویژه باهوکلات از دیگر مطالبات مهم مردم است که نقش موثری در ارتقای چالش‌های آبی و رضایت حداکثری عامه مردم از خدمات دولت به دنبال دارد.

نماینده حوزه انتخابیه چابهار بیان کرد: تسریع در افزایش ظرفیت پروژه آب شیرین‌کن کنارک و اجرای خط انتقال به شهر چابهار، شروع بکار خط انتقال از لاتیدان به دمبدف طی روزهای آینده، تسریع در اجرای پروژه های جهاد آبرسانی در ۶ شهرستان حوزه انتخابیه، تسریع در اجرای پروژه حمیری و فضل الهی در شهرستان قصرقند، تسریع در اجرای پروژه مجتمع ۱۸ روستایی پایین دست سد خیرآباد در شهرستان نیکشهر در دیدار با وزیر نیرو نهایی شده است.

وی تکمیل مجتمع بندینی در شهرستان زرآباد، تسریع در اجرای پروژه ریمدان‌ها، تسریع در اجرای پروژه ۲۱۳ روستای پایین دست سد پیشین بویژه مناطق حوزه بخش باهوکلات را از دیگر قول‌های وزیر نیرو برای کاهش چلش‌های بی آبی عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.