• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6

اعتبارات طرح بهارستان توزیع برق سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد رشد کرده‌است

  • کد خبر : 152508
  • 01 مرداد 1401 - 13:43
اعتبارات طرح بهارستان توزیع برق سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد رشد کرده‌است
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با بیان رشد بیش از ۴۶ درصدی اعتبارات طرح بهارستان این شرکت، گفت: اعتبار مصوب شرکت توانیر برای اجرای این طرح در سال‌جاری ۱۷۴ میلیارد تومان است، درحالی که سال گذشته این عدد حدود ۱۲۰ میلیارد تومان بود.

خلیل عوض‌زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیش از ۱۰۸ میلیارد تومان از اعتبار سال گذشته، تاکنون تخصیص یافته و هزینه شده است، اظهار داشت: طی سال گذشته، شبکه برق ۶۹۴ روستای سیستان و بلوچستان با اجرای این طرح، اصلاح و بهینه‌سازی شد و کار اصلاح و بهنیه سازی شبکه ۳۴ روستای دیگر با پیشرفت حدود ۵۰ درصد درحال انجام است.

وی با اشاره به اینکه طرح بهارستان به منظور اصلاح، توسعه و احداث شبکه‌های برق مناطق روستایی در کشور اجرا می‌شود، افزود: ۹ پروژه برق‌ رسانی روستایی، ۱۱ پروژه توسعه و ۶ پروژه جابه جایی پایه‌های شبکه برق، در قالب این طرح طی سال‌جاری انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، یکی از شرکت‌های برتر کشور با شاخص مثبت، در زمینه اجرای طرح بهارستان است.

عوض زاده با بیان اینکه ۹۹.۷ درصد روستاهای سیستان و بلوچستان از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند هستند، گفت: این شرکت، کار برق‌رسانی به تمام روستاهای دارای مجوز این منطقه را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: جابه جایی و مقاوم سازی پایه‌های برق در معابر روستایی، تامین ولتاژ مطمئن برای مشترکان روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستایی، اصلاح فرسودگی شبکه برق روستاهای مشمول طرح و توسعه و تامین برق متقاضیان از جمله اهداف طرح بهارستان است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.