• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
7

شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش کامل قرار گرفت

  • کد خبر : 152530
  • 03 مرداد 1401 - 11:51
شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش کامل قرار گرفت
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: پس از هشدار سطح قرمز هواشناسی به جهت بارندگی شدید در استان شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش کامل قرار گرفت.

خلیل عوض زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در نظر گرفته شده است، اظهارداشت: بدنبال هشدار صادر شده تمامی مرخصی های کارکنان، لغو و فراخوان بازگشت افرادی که در استان حضور ندارند، داده شد.

وی افزود: طبق هشدار صادره شهرستان های بمپور، زرآباد، سراوان، سیب و سوران، فنوج، مهرستان، لاشار، خاش، دلگان، گلشن، چابهار، کنارک، دشتیاری، سرباز، راسک، نیکشهر، قصرقند و ایرانشهر از جمله مناطقی هستند که بیشترین درگیری جوی را شاهد خواهند بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه لزوم همکاری و صبوری مردم در شرایط بحرانی بسیار مهم است بیان کرد: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و خسارت ناشی از طوفان و بارندگی به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات این شرکت اعلام کنند.

عوض زاده گفت: همکاران این شرکت به محض دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع خاموشی اقدام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی شهروندان در خانه مانده و از تردد غیر ضروری پرهیز و همچنین افراد از مجاورت تیرهای برق، کابل های فشار قوی، وسایل هادی برق و تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی دوری کنند.‌

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.