• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
6

۳۷ مددجوی کمیته امداد نیکشهر تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کردند

  • کد خبر : 152700
  • 12 مرداد 1401 - 14:18
۳۷ مددجوی کمیته امداد نیکشهر تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کردند
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیکشهر گفت: ۳۷ مددجوی کمیته امداد این شهرستان امسال سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کردند.

حمید قلعه‌ خانی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیکشهر اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون به هر کدام از این مددجویان یاد شده ۱۰۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه در راستای سیاست‌های کلی این نهاد و به منظور حمایت‌های مالی از قبیل تامین ودیعه مسکن، خرید و تعمیر مسکن و همچنین امور ضروری زندگی از جمله ازدواج و درمان در قالب وام کارگشایی اعطا شده است.

وی افزود: تأیید استحقاق و نیازمندی بر حسب تشخیص رئیس شاخه یا کمیسیون حمایتی، ارائه درخواست یا معرفی نامه از مراجع ذی‌صلاح و سکونت در محل درخواست وام از شرایط بهره‌مندی از وام‌های قرض الحسنه است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیکشهر ادامه داد: کمیته امداد به عنوان بازوی توانمند دولت از سال ۱۳۵۷ تاکنون خدمات بسیار خوبی را ارائه کرده که مهمترین بخش آن توانمندسازی خانواده بزرگ امداد است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر ایجاد اشتغال، اقدامات خوبی در زمینه ساخت واحدهای مسکونی از سوی این نهاد انجام شده، گفت: حدود ۳۰۰ واحد مسکن برای مددجویان زیرپوشش این نهاد در حال ساخت بوده که بیشتر آنها تکمیل و آماده بهره‌برداری است که با تحویل آنها یکی از دغدغه‌های اصلی آنان مرتفع و سبب رضایتمندی نیازمندان می‌شود.

قلعه‌خانی بیان کرد: هم اینک هشت هزار و ۵۰۲ خانوار با جمعیت ۲۲ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نیکشهر هستند و از خدمات مادی و معنوی برخوردارند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.