• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

پیگیر افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان هستیم

  • کد خبر : 152792
  • 24 مرداد 1401 - 23:37
پیگیر افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان هستیم
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک، دشتیاری و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری های لازم انجام گرفت تا اقدامات لازم در جهت افزایش سهمیه پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان صورت پذیرد.

معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک، دشتیاری و قصرقند در مجلس شورای اسلامی به دیدار خود با وزیر آموزش و پرورش اشاره و اظهار داشت: اخیرا دیداری با مقام عالی وزارت آموزش و پرورش داشتم تا پیگیری های لازم جهت افزایش سهمیه رشته های مختلف دانشگاه فرهنگیان در اصلاحیه دفترچه آزمون سراسری انجام شود.

وی افزود: عدم تخصیص نیروی تخصصی در رشته های دبیری دانشگاه فرهنگیان را یکی از آسیب های احتمالی بوده که می تواند مانع بهبود کیفیت آموزشی در مناطق دارای خلا نیروی تخصصی شود.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک، دشتیاری و قصرقند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتقال سالانه گروه کثیری از نیروهای دارای ردیف استخدامی استان به سایر استان ها را یکی دیگر از عوامل موثر بر کمبود نیروی آموزشی در استان است.

سعیدی گفت: با توجه به نبود نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده در بسیاری از مناطق استان و جبران خلا کلاس های درس با نیروهای سرباز معلم، حق التدریس و خرید خدمات با کمترین دریافتی خواستار تخصیص سهمیه ویژه به استان شدم.

وی بیان کرد: در پایان این نشست مقرر گردید سهمیه های اختصاصی در دفترچه انتخاب رشته لحاظ شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.