• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

خبازان دستگاه کارتخوان را در خود خبازی استفاده کنند

  • کد خبر : 152880
  • 02 شهریور 1401 - 9:40
خبازان دستگاه کارتخوان را در خود خبازی استفاده کنند
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل غله سیستان و بلوچستان در جلسه هدفمندی یارانه های آرد و نان در سازمان امور اقتصاد و دارایی استان گفت: یکی از بزرگترین چالش‌های حوزه آرد و نان، قاچاق و عرضه خارج از شبکه آرد در سراسر کشور بود، طرح هدفمندی یارانه های آرد و نان با هدف کاهش مشکلات در این حوزه اجرایی شد، قطعاً الزاماتی برای اجرای این طرح وجود دارد تا این طرح خوب در فاز اجرا و به بیراهه نرود.

محمد رضا سرگزی مدیرکل غله سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان یکی از آخرین استانهایی بود که دستگاه کارتخوان به آن اختصاص داده شد اما به لطف خدا توانستیم در سریعترین زمان ممکن طرح را به صورت آزمایشی در سطح استان اجرایی کنیم.

وی افزود:در حال حاضر ۹۶٫۵ درصد از خبازی های سطح استان اقدام به نصب دستگاه کارتخوان هوشمند جدید کرده اند.

مدیرکل غله سیستان و بلوچستان ادامه داد: آن تعداد از نانوایی های که هنوز موفق به دریافت دستگاه کارتخوان نشدند هر چه سریعتر اقدام نمایند در غیر اینصورت قطعاً در زمان اجرای طرح هوشمند سازی یارانه های آرد و نان بسیار متضرر خواهند شد.

سرگزی گفت: خبازان موظف هستند که دستگاه کارتخوانی که به خبازیشان اختصاص داده شده را در خود خبازی استفاده کنند به هیچ وجه از نانوایی خارج نکنند چرا که کلیه دستگاههای پوز مجهز به سیستم ردیاب یا همان جی پی اس هستند.

وی تصریح کرد: متصدی خبازی ها سعی کنند با یک کارت تعداد زیادی تراکنش انجام ندهند چرا که این امر تخلف محسوب می شود.

مدیر کل غله استان خاطرنشان کرد: در جریان اصلاح فرایند توزیع یارانه نان، نانوایان آرد را با نرخ آزاد خریداری می‌کنند؛ اما نان را با همان قیمت مصوب قبلی به مردم می‌فروشند و مابه‌ التفاوت هزینه نان فروخته شده به مردم و قیمت آزاد آن از سوی دولت به‌ حساب نانوایی‌ ها واریز می‌ شود.

وی گفت: برای تمامی خبازان شهرستانها مقرر شد با همکاری اتحادیه آنها یک دوره کلاس آموزشی استفاده از دستگاه پوز برگزار شود و اتحادیه شهرستان موظف هستند از همه خبازان خود دعوت بعمل آورند تا در این دوره شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.