• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8
گرامیداشت هفته دولت؛

۵۴ طرح در خاش آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است

  • کد خبر : 152883
  • 03 شهریور 1401 - 11:38
۵۴ طرح در خاش آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است
هاتف سیستان و بلوچستان - فرماندار خاش گفت: ۵۴ طرح با اعتبار ۱۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

صاحب گل صالحی فرماندار خاش اظهار داشت: گرامیداشت هفته دولت سالجاری طرح‌های مختلفی در بخش‌های فضای آموزشی، عمرانی، اقتصادی و کشاورزی در شهرستان خاش افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: کلنگ احداث قطعه سوم راه مرزی روتک خاش با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان زده خواهد شد.

فرماندار خاش ادامه داد: ۱۷ فضای آموزشی به منظور ارتقای شاخص‌های آموزشی این شهرستان با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در این هفته افتتاح خواهد شد و همچنین افتتاح طرح‌ های هادی روستای و آسفالت راه‌های روستایی از دیگر طرح‌ های گرامیداشت هفته دولت در شهرستان خاش است.

صالحی دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و برپایی میز خدمت و دیدارهای مردمی را از دیگر ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در خاش ذکر کرد.

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم فرصت ارزشمندی برای خدمت رسانی به مردم مهیا شده و تلاش می‌شود با بهره‌گرفتن از ظرفیت‌های در اختیار هر منطقه برای توسعه و رشد و آبادانی مناطق و شهرستان تدابیر لازم اتخاذ شود.

فرماندار خاش گفت: در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم از همه ظرفیت ها برای تحقق اهداف مدنظر رهبر معظم انقلاب و خدمت رسانی به محرومان بهره گرفته می شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.