• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8

تخصیص ۱۰۹ میلیارد تومان اعتبار به عمران و آبادانی دشتیاری کمک شایانی می‌ کند

  • کد خبر : 152919
  • 05 شهریور 1401 - 12:44
تخصیص ۱۰۹ میلیارد تومان اعتبار به عمران و آبادانی دشتیاری کمک شایانی می‌ کند
هاتف سیستان و بلوچستان - سرپرست فرمانداری دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تخصیص ۱۰۹ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ۷۲ پروژه در قالب ۳۳ برنامه و ۲۱ فصل از محل تملک دارایی‌ های سرمایه‌ای به عمران و آبادانی این شهرستان کمک شایانی می‌کند.

سیدمحمد امین شکری سرپرست فرمانداری دشتیاری در دیدار با جمعی از مردم دشتیاری اظهار داشت: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دورترین نقطه از مرکز کشور نمایان است و باید شکرگزار توجه و اقدامات دولت در بخش‌ های مختلف باشیم.

وی به طرح بزرگ و انقلابی جهاد آبرسانی دولت در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در دولت آیت الله رئیسی و با پیگیری استاندار سیستان و بلوچستان و نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی طرح آبرسانی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال اجراست.

سرپرست فرمانداری دشتیاری ادامه داد: در بازه ۲ ساله ۱۰۰ درصد روستاهای شهرستان دشتیاری از آب شرب لوله کشی پایدار بهره‌مند خواهند شد و همچنین امنیت در این شهرستان خوب و مثال زدنی است و امروز وحدت و همدلی خاصی بین تمام اقشار شهرستان برقرار است که نباید نقش علما و معتمدان و روشنگری آنان را از تریبون‌های نماز جمعه فراموش کرد.

شکری گفت: خدمات دستگاه‌ های مختلف شهرستان دشتیاری علیرغم مشکلات و کمبودها و نبود امکانات، خوب ارزیابی می شود و امروز در بحث آب، بهداشت، راه، آموزش و برق خدمات بیشماری به مردم ارائه شده است.

وی با بیان اینکه باپیگیری های صورت گرفته درحوزه برق از طریق بنیاد مستضعفان تعداد ۷۰ دستگاه ترانس به اداره برق شهرستان دشتیاری اختصاص یافته است.

سرپرست فرمانداری دشتیاری با اشاره به خدمات نظام در دهه ۷۰ در این خطه بیان کرد: یکی از بزرگترین پروژه‌های کشاورزی و شیلاتی در باهوکلات و گواتر اجرا شده است که در کشور منحصر به فرد بوده است.

وی یکی از بزرگترین مزیت های شهرستان دشتیاری را وجود بازارچه‌ های خشکی و آبی ریمدان و پسابندر عنوان کرد و افزود: با فعال شدن ترانزیت در مرز ریمدان، شهرستان دشتیاری به چین متصل می شود و ان شاالله در آینده‌ ای نزدیک و با فعال شدن منطقه آزاد ریمدان شاهد بیشترین ترانزیت در این خطه از میهن عزیزمان خواهیم بود.

شکری یکی از امتیازهای ویژه شهرستان دشتیاری را پذیرای از زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در مرز ریمدان دانست و گفت: این افتخار نصیب مردم استان شده است تا از زوار پاکستانی اربعین در مرز ریمدان استقبال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولانی که در این شهرستان مسئولیت دارند باید شبانه‌ روز به مردم خدمت کنند و خودشان را وابسته به صندلی و جایگاه ندانند و همه خودشان را خادم مردم بدانند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.