• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

ژاپنی‌ها ۲ دستگاه ایکس ری کانتینری به بندر چابهار اهدا کردند

  • کد خبر : 152962
  • 09 شهریور 1401 - 12:47
ژاپنی‌ها ۲ دستگاه ایکس ری کانتینری به بندر چابهار اهدا کردند
هاتف سیستان و بلوچستان - ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان گفت: ژاپن دو دستگاه ایکس‌ ری به بندر چابهار اهدا کرده است که به زودی در اسکله شهید بهشتی و اسکله شهید کلانتری چابهار نصب و راه‌اندازی می‌شوند.

محمد علی خاشی ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کل کالای صادراتی خروجی از طریق گمرکات سیستان و بلوچستان در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش ۴ درصد و از نظر وزن ۶ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: از ابتدای امسال تعداد پروانه صادراتی نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد پروانه ۲۳ درصد افزایش از نظر ارزش ۴۶ درصد و از نظر وزن ۶۹ درصد افزایش نشان می دهد.

ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان ادامه داد: صادرات در مدت فوق نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد پروانه ۱۵ درصد و از نظر ارزش ۹ درصد کاهش و از نظر وزن ۲۶ درصد کاهش نشان می دهد و همچنین ترانزیت کالا امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزن ۳ درصد کاهش داشته است و از طریق گمرکات میلک، میرجاوه و چابهار به کشورهای پاکستان ، افغانستان ، چین، جمهوری آذربایجان و عراق انجام شده است.

خاشی گفت: در ۵ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل مسافرین ورودی ۸۶۰ درصد افزایش و مسافرین خروجی ۴۷۲ درصد افزایش داشته است، این افراد از سالنهای مسافری گمرک در مرزهای میلک ، میرجاوه و ریمدان و همچنین فرودگاه زاهدان و فرودگاه چابهار تردد نموده اند.

وی تصریح کرد: ژاپن دو دستگاه ایکس‌ ری به بندر چابهار اهدا کرده است که به زودی در اسکله شهید بهشتی و اسکله شهید کلانتری چابهار راه‌اندازی می‌شود و با وجود این دو دستگاه‌ ها جمع دستگاه‌های ایکس‌ری در چابهار به تعداد سه دستگاه‌ می‌رسد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.