• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

پیشرفت ایران اسلامی مرهون تلاش و ایثار در دوران دفاع مقدس است

  • کد خبر : 153177
  • 02 مهر 1401 - 12:25
پیشرفت ایران اسلامی مرهون تلاش و ایثار در دوران دفاع مقدس است
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران با اهدای جان و سلامتی خودشان امنیت، آزادی و اقتدار در عرصه بین المللی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند که این پیشرفت مرهون تلاش و ایثار در دوران دفاع مقدس است.

جواد سپاهی فرماندار شهرستان ویژه چابهار با گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یادآور هشت سال ایستادگی، رشادت، ایثار و شهادت در راه دفاع از کیان اسلام و ایران است.

وی با بیان اینکه تفکر انقلابی و روحیه مقاومت باعث شد که جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کند، افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت و ایثارگری زنان و مردانی است که تا پای جان ایستادند تا آرمان‌ های انقلاب اسلامی زنده بماند و حتی یک وجب از خاک پاک ایران اسلامی به دست دشمنان نیفتد.

فرماندار شهرستان ویژه چابهار ادامه داد: آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آشنایی مردم بویژه نسل جوان با ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس باید کاری کنیم که ارزش‌های اسلامی در این هفته نمود بیشتری داشته باشد.

سپاهی گفت: هفته دفاع مقدس را به محضر رهبر معظم انقلاب خانواده معظم شهدا، آزادگان سرافراز و جانبازان گرانقدر و ایثارگران رشید و عموم مردم ولایتمدار چابهار تبریک گفته و از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران این مرز و بوم سلامتی و سعادت مسئلت می‌نمایم.

رژه نیروهای مسلح در زاهدان برگزار شد

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=153177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.