• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5

همایش اقتدار و وحدت در زاهدان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 153786
  • 02 آذر 1401 - 23:39
همایش اقتدار و وحدت در زاهدان برگزار می‌شود
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۶ آذرماه جاری در زاهدان همایش اقتدار و وحدت با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در دهکده المپیک برگزار خواهد شد.

سردار عوضعلی فقیری معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان به تشریح دستاورد‌های انقلاب اسلامی در کشور و سیستان و بلوچستان پرداخت و اظهار داشت: در کنار خدمات انجام شده مشکلات را کتمان نمیکنیم، اما با همت جوانان همین مرز و بوم قابل حل است.

وی افزود: امروز دشمنان ملت ایران با تکیه بر جنگ ترکیبی تلاش دارند مشکلات موجود را ضریب دهند و ملت ایران را نسبت به آینده روشن پیش رو ناامید کنند و این حوزه را با قوت از طریق رسانه و فضای مجازی دنبال می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: یقین بدانید اگر موضوع خانم امینی نبود دشمنان حتماً موضوع دیگری را بهانه می‌کردند تا کشور را درگیر تنش و اغتشاش کنند چرا که این حوادث از مدت‌ ها پیش برنامه‌ ریزی شده بود و سوژه خانم امینی بهانه‌ای شد تا عملیات دشمن جلوتر بیفتد.

سردار فقیری گفت: موضوع جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند امروز اصلی‌ترین راه مقابله با عملیات روانی دشمنان است چرا که دشمن در این عرصه تلاش دارد جای حق و باطل را عوض کند؛ به عبارتی تلاش دارند عوامل قوت کشور را ضعف جلوه دهند و ضعف‌های موجود را برجسته‌تر کنند و تنها راه مقابله بیان واقعیت‌ها و تبیین مسیر درخشان طی شده در طولب دوران انقلاب برای عموم مردم به ویژه نسل جوان است.

وی تصریح کرد: نمودار‌های مقایسه‌ای آماری از شرایط کشور در دوران ستمشاهی و پس از انقلاب در حوزه‌های مختلف به ویژه در استان‌هایی مثل سیستان و بلوچستان نکات ویژه‌ای دارند و به عبارتی زمان شاه با شرایط کنونی با وجود همه مشکلات مقایسه نیست؛ مقایسه سیستان و بلوچستان قبل انقلاب با امروز قیاس جهنم و بهشت است.

وی اضافه کرد: ۶ آذرماه جاری در زاهدان همایش اقتدار و وحدت با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی و مسئولان کشوری و استانی در دهکده المپیک برگزار خواهد شد.

سردار فقیری با تاکید بر اینکه در چهار چوب قانون تمامی موارد اخیر پیش آمده در استان در دست پیگیری مسئولان قرار دارد، گفت: همچنین بدون اغماض با عوامل موارد اخیر و مقصران از هر طیف که باشند برخورد خواهد شد، باید به پیگیری‌ها ایمان و اعتقاد داشته باشیم و تا حصول نتیجه نهایی پیش داوری و قضاوت نکنیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=153786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.