• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
8

بیش از ۱۰ تن انواع مواد خوراکی، آرایشی و دخانیات فاقد تاریخ مصرف در چابهار معدوم سازی شد

  • کد خبر : 155628
  • 11 فروردین 1402 - 23:34
بیش از ۱۰ تن انواع مواد خوراکی، آرایشی و دخانیات فاقد تاریخ مصرف در چابهار معدوم سازی شد
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس مرکز بهداشت شهرستان چابهار گفت: به منظور حفظ سلامتی شهروندان در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ، بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی تشدید یافته است و در صورت مشاهده تخلف در این اماکن مطابق قانون با واحد صنفی برخورد خواهد شد.

دکتر عبدالرسول خدمتی رئیس مرکز بهداشت شهرستان چابهار اظهار داشت:  طی بازدیدهای مستمر کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان چابهار در دو نوبت صبح و عصر، بیش از ۱۰ تن انواع مواد غذایی خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و دخانیات فاقد تاریخ مصرف و غیر مجاز از سطح عرضه جمع آوری و با حضور نماینده دادستان معدوم سازی شدند.

وی افزود: این مواد غذایی شامل ۲۳۶۰ قلم کالایی تاریخ مصرف گذشته و غیر مجاز در بازدیدهای صورت گرفته طی سه ماه گذشت و همچنین طرح سلامت نوروزی کشف شدند و با متصدی واحد صنفی مذکور نیز مطابق قانون برخورد مقتضی صورت گرفت.

رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار ادامه داد: نکته بسیار مهم در تهیه مواد غذایی و خوراکی مشاهده تاریخ تولید و مصرف و آرم سیب سلامت بر روی محصول است که می بایست همشهریان گرامی در صورت مشاهده هرگونه مغایرت از خرید آن محصول خودداری کنند.

دکتر خدمتی گفت: شهروندان گرامی گزارش تخلفات بهداشتی را از طریق سامانه ۱۹۰ به کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای جهت پیگیری اعلام نمایند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=155628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.