• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6

مقدمه عملیاتی شدن جهاد تبیین جهاد خدمت مسئولان در کف میدان است

  • کد خبر : 155719
  • 17 فروردین 1402 - 3:04
مقدمه عملیاتی شدن جهاد تبیین جهاد خدمت مسئولان در کف میدان است
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در هر جامعه‌ای، مسئولین دارای مسئولیت‌های بسیاری در قبال مردم هستند و باید به صورت صادقانه و با توجه به نیازهای آنها عمل کنند. مقدمه عملیاتی شدن جهاد تبیین جهاد خدمت مسئولان در کف میدان است.

رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در نشست شورای اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مسئولان باید با مردم به صداقت روی آورده و علاوه بر ارائه خدمات، کاستی ها و نواقص را نیز با آنها در میان گذاشته تا مردم قانع شوند.

وی با تأکید بر حضور روابط عمومی ها به عنوان اعضای دائمی در جلسات شورای اطلاع رسانی، افزود: به نظر می رسد در حوزه اقناع اجتماعی از تمام ظرفیت های موجود به نحو مطلوب استفاده نشده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، ادامه داد: به پیشرفت های خوب در استان دست یافته ایم و ضرورت اطلاع رسانی به موقع و کامل آنها لازم می باشد.

شریفی گفت: رسانه ها و روابط عمومی ها افسران جهاد تبیین هستند و باید به این فریضه مهم در جنگ شناختی اهمیت ویژه ای داده شود.

وی تصریح کرد:  با جنگ رسانه ای دشمن، خطرات آن به جامعه بیان شوند و باید از تأثیرات منفی فضای مجازی بر فرزندانمان جلوگیری کنیم.

وی با ابراز امیدواری به برطرف شدن گره های فکری و ذهنی مردمان، به این نکته اشاره کرد: مسئولان باید با مردم به صداقت روی آورده و علاوه بر ارائه خدمات، کاستی ها و نواقص را نیز با آنها در میان گذاشته تا مردم قانع شوند.جهاد تبیین زمانی موثر است که اثر اقناعی آن در جامعه مشهود باشد و مقدمه این فریضه جهاد خدمت مسئولان در کف میدان است.

شریفی تصریح کرد: مردم انتظار دارند در بزنگاه‌ها و تنگناها مسئولان را در میدان ببینند و در کنار خودشان حس کنند نه اینکه صرفاً پشت تریبون ها نظاره گر آنان باشند.

وی افزود: خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی در استان سیستان و بلوچستان داریم و گشایش‌های خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله معادن، کشاورزی، مرز، دامپروری، صنایع تبدیلی و علم و فناوری ایجاد شده است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت نهادینه سازی فرهنگ کار در استان اذعان کرد: فرهنگ کار در استان سیستان و بلوچستان باید باز تعریف شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=155719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.