• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

اهل سنت و اهل تشیع در سیستان و بلوچستان به منظور توسعه این منطقه تلاش می‌کنند

  • کد خبر : 155747
  • 18 فروردین 1402 - 23:01
اهل سنت و اهل تشیع در سیستان و بلوچستان به منظور توسعه این منطقه تلاش می‌کنند
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان با تأکید بر وحدت مذهبی برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی و توسعه سیستان و بلوچستان، تمام برادران دینی تشیع و تسنن همراه هم هستند و این وحدت بی‌ نظیر و ستودنی است.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم “آیین برادری و محفل انس با قرآن کریم”، اظهار داشت:  قرآن فرمان الهی است و همه باید بر اساس این دستورالعمل زندگی و عمل کنیم. “مهار تورم و رشد تولید”، این یک فرمان است و همه باید در کف میدان آن را اجرا کنیم.

وی افزود: از جوانان و نوجوانان استان تقاضا می‌کنم با افکار نوآورانه و مبتکرانه خود در همه طرح‌های اقتصادی مشارکت داشته باشند. اقتصادی موفق است که مردم در آن حضور داشته باشند و به هیچ کس اجازه خام‌فروشی معادن را نخواهیم داد؛ بنابراین سرمایه‌گذاران این حوزه باید صنایع تبدیلی را به استان بیاورند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ایجاد ۵۰۰ هکتار نخلستان در استان بیان کرد: همه افرادی که توانمندی دارند، به میدان بیایند و از فکر جوانان نیز استفاده کنند که این استان ظرفیت‌ های فراوانی در حوزه شیلات و دامپروری دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

کرمی گفت: در سیستان و بلوچستان فرصت‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که سرمایه‌گذاران می‌توانند از این فرصت‌ها استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی اراده الهی است و خداوند رسالت سنگینی را در این حوزه بر عهده ما قرار داده است.

وی بیان کرد: امروز ملت ایران نماد وحدت امت اسلامی است بنابراین باید همه در کنار هم باشند و برای اجرای دقیق دستورات دین مبین اسلام تلاش کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: امروز همه برادران اعم از تشیع و تسنن برای توسعه استان و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند که این وحدت بی‌نظیر است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=155747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.