• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

روز قدس نماد وحدت مسلمانان جهان علیه ظلم است

  • کد خبر : 155957
  • 24 فروردین 1402 - 22:12
روز قدس نماد وحدت مسلمانان جهان علیه ظلم است
هاتف سیستان و بلوچستان - جمعی از علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان در مصاحبه‌ های مختلف، ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی، بر حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس تاکید کردند.

مولوی نذیر احمد سلامی نماینده مردم اهل‌ سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس، اظهار داشت: همان گونه که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره تأکید داشته‌اند، مسئله فلسطین مهم‌ ترین مسئله جهان اسلام محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، خنثی‌کننده نقشه شوم دشمنان به‌ویژه رژیم جنایت‌کار و کودک کش صهیونیستی است، افزود: بدون شک مردم ایران همچون دیگر مسلمانان آزادی‌خواه دنیا در راهپیمایی روز قدس امسال با حضوری گسترده‌تر از سال‌های گذشته لرزه بر پیکر رژیم صهیونیستی و متحدان مستکبر آن خواهند انداخت.

نماینده مردم اهل‌ سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انعکاس تصاویر حضور و حمایت مردم از تریبون‌های مختلف در اراده دشمن تأثیر منفی می‌گذارد و بنابراین افرادی که در این حوزه توانمندی دارند و اصحاب رسانه در این خصوص فعال باشند.

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور امام‌ جمعه اهل‌ سنت شهرستان مرزی میرجاوه ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس امسال، این روز را روز فریاد رسای ملت علیه رژیم کودک کش صهیونیستی دانست.

وی حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس و همبستگی کشورها را راهکار ضروری برای کمک به حل مسئله فلسطین عنوان و افزود: این ابتکار تاریخی توسط امام راحل تحت عنوان «روز جهانی قدس» در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و شاهد اضمحلال و نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی و اشغالگر قدس هستیم.

امام‌ جمعه اهل‌ سنت شهرستان مرزی میرجاوه با بیان اینکه قدس روز جهانی جهاد تبیین است، ادامه داد: در چنین روزی شیعه و سنی، مرد و زن وظیفه داریم همه برای کمک به مردم مظلوم فلسطین در صحنه حضور داشته باشیم و با سردادن شعارهای کوبنده انزجار خود را از رژیم موقتی صهیونیستی اعلام کنیم.

عبدالنبی کرد یکی از سران و بزرگان طوایف سیستان و بلوچستان نیز از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس دعوت کرد و اظهار داشت: روز جهانی قدس ابتکار راهبردی و ماندگار حضرت امام خمینی (ره) است.

وی افزود: همان‌طور که مردم در تمامی صحنه‌ها حضور انقلابی دارند در راهپیمایی روز قدس هم با حضور خود نشان می‌دهند پیرو القائات اسلام هستند و حرکات رژیم موقتی صهیونیستی جنایتکار و کودک کش را محکوم می‌کنیم. ما در مقابل دشمنان هوشیار هستیم و فریب توطئه‌ های عوام‌فریبانه آنان را نخواهیم خورد.

این سر طایفه ادامه داد: روز قدس روز بزرگی برای امت اسلام است؛ زیرا با حضور پرشور خود از مردم مظلوم فلسطین دفاع کرده، همچنین انزجار و خشم خود را نسبت به رژیم جنایت‌کار و کودک کش صهیونیستی اعلام می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=155957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.