• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

مرکز داوری اتاق تعاون سیستان و بلوچستان به دنبال کاهش اطاله دادرسی پرونده‌ هاست

  • کد خبر : 156409
  • 16 اردیبهشت 1402 - 19:25
مرکز داوری اتاق تعاون سیستان و بلوچستان به دنبال کاهش اطاله دادرسی پرونده‌ هاست
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: مرکز داوری اتاق تعاون در حوزه رسیدگی به اختلاف و شکایات بخش تعاونی و کاهش اطاله دادرسی پرونده ها نقش مهمی بر عهده دارد.

حامد آرامش مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در جلسه ویدئو کنفرانسی تبیین نقش و کارکرد مرکز داوری و حل اختلاف اتاق تعاون استان اظهار داشت: برای امسال، تحول در بخش تعاونی های استان را هدف گذاری کرده ایم و در این راه اتاق تعاون و مرکز داوری این اتاق نقشی مهم و مشورتی برای اداره کل تعاونی کار و رفاه اجتماعی دارند.

وی افزود: از مهمترین برنامه های تحولی بخش تعاون سیستان و بلوچستان، کمک به رفع مشکلات و احیای تعاونی های مرزنشینان و ارتقای عملکرد آنها است که با همکاری استانداری و تعدادی از دستگاه های اجرایی مسئول در این بخش در حال پیگیری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، توجه به ایجاد و تقویت تعاونی های دانش بنیان را دیگر برنامه تحول زا در بخش تعاون سیستان و بلوچستان بیان کرد و ادامه داد: به این منظور هم جلساتی با پارک علم و فناوری برگزار شده است و تلاش می کنیم خروجی آن، افزایش ظرفیت شرکت های تعاونی خلاق و نوآور در حوزه های تخصصی و پر مزیت مانند کشاورزی و شیلات باشد.

آرامش گفت: تمامی اداره های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نقاط مختلف استان می بایست در بخش تعاون از ظرفیت همفکری مرکز داوری اتاق تعاون استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=156409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.