• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

مدیران و مسئولین در بین مردم حاضر و مشکلات آنان را رفع نمایند

  • کد خبر : 157403
  • 21 خرداد 1402 - 0:01
مدیران و مسئولین در بین مردم حاضر و مشکلات آنان را رفع نمایند
هاتف سیستان و بلوچستان - فرماندار شهرستان قصرقند بهمراه معاون عمرانی ، بخشدار ساربوک و مدیران آب راهداری ، بنیاد مسکن و نماینده اداره برق در محل مسجد جامع روستای دزبن دیدار و حول مشکلات موجود بحث و رایزنی کرد.

احمد رضا هاشمزهی سرپرست فرمانداری قصرقند در دیدار با مردم روستای دزبن حاجی آباد و چندوکان اظهار داشت: به جهت بعد مسافت روستاها با مرکز شهرستان و عدم امکان حضور مردم، میبایست مدیران موردنظر در روستاها حضور یافته و مشکلات را رصد و نسبت به حل آن تلاش نمایند.

وی افزود: مشکلاتی که در سطح شهرستان قابل حل نباشند، بنابر گفته های استاندار، مدیران کل به شهرستان آمده و با مردم بدون واسطه دیدار و مسائل و مشکلات را جویا و در جهت رفع آن اقدام نمایند.

نبی بخش بلوچ رئیس شورای دزبن قصرقند ضمن انتقاد از نبود آب در این روستا اظهار داشت: ما مشکلات متعددی داریم که سرامد آنها نبود آب شرب کافی در روستاست به طوریکه در سه روز بعضی از مردم ما حداکثر یکساعت از آب، آنهم با فشار پایین بهره مند نیستند.

وی افزود: جلساتی هم که حول موضوع آب گرفته میشه بدون نتیجه بوده و ازین بابت مردم مایوس شدند و در جلسات نمی آیند.

رئیس شورای دزبن قصرقند ادامه داد: به جهت پایین بودن سنگ کف، هر اقدامی برای حفر چاه شده نتیجه بخش نبوده.بنا داریم چاه جدیدی که مردم روستای چندوکان حفر کرده اند، به زودی اقدامات آنرا انجام دهیم که مردم از آن استفاده کنند.

قابل ذکر است نماینده بنیاد علوی مستقر در قصرقند هم گزارشی از اقدامات انجام شده خود در مدت حضور در شهرستان را بیان داشت و همچنین مدیران کل آب و برق با دعوت فرماندار در اولین فرصت در شهرستان حضور خواهند یافت.

 

 

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=157403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.