• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

افت ولتاژ برق به مهمترین دغدغه مردم شهرستان زرآباد تبدیل شده است

  • کد خبر : 157461
  • 24 خرداد 1402 - 20:38
افت ولتاژ برق به مهمترین دغدغه مردم شهرستان زرآباد تبدیل شده است
هاتف سیستان و بلوچستان - فرماندار شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: این روزها افت شدید برق به مهمترین دغدغه مردم این شهرستان تبدیل شده است.

کوروش محمدی در جلسه مسائل و مشکلات برق این شهرستان در حضور معاون بهره برداری مدیر عامل جدید شرکت برق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: متاسفانه تمام روستاهای شهرستان زرآباد با مشکل افت شدید برق مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه استقرار مدیریت برق شهرستان زرآباد می تواند تا حدودی از مشکلات این حوزه را کاهش بدهد، افزود: ما معتقدیم خروجی پست سیار شهرستان مشکل دارد و باید این مشکل هر چه سریعتر رفع شود.

فرماندار زرآباد ادامه داد: زرآباد را با کشاورزی و بویژه محصول موز می شناسند اما متاسفانه اینروزها حتی کشاورزان هم توزیع برق ناراضی هستند و این موضوع دارد باعث خسارت به موزکاران می شود.

محمدی گفت: مردم زرآباد شایسته بهترین خدمات هستند و باید یک نسخه شفا بخش برای حوزه برق اندیشیده شود و متاسفانه ۹ مدرسه خیر ساز در این شهرستان نیاز به برق دارند‌ و جای سوال است چرا باید دانش آموز ما باید در دمای ۴۴ درجه عرق بریزد.

وی تصریح کرد: ارتقا پست سیار شهرستان زرآباد به پست ثابت،توسعه و اصلاح شبکه و رفع ولتاژ برق مهمترین درخواست مردم است و یک سیم بان به سیم بان های شهرستان اضافه شده اما باز این کافیست و نیاز است نیروهای بیشتر همراه با امکانات لجستیکی مستقر شود.

لازم به ذکر است،در این جلسه مقرر شد،تیم کارشناسی و عملیاتی برق استان در شهرستان زرآباد مستقر و بصورت ویژه مشکلات برق شهرستان رفع شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=157461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.