• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

قطعی مکرر خطوط ارتباطی امان مردم نوار ساحلی زرآباد را بریده‌ است

  • کد خبر : 157592
  • 31 خرداد 1402 - 20:17
قطعی مکرر خطوط ارتباطی امان مردم نوار ساحلی زرآباد را بریده‌ است
هاتف سیستان و بلوچستان - فرماندار زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: قطعی مکرر خطوط ارتباطی در نوار ساحلی این شهرستان امان مردم را بریده است.

کوروش محمدی فرماندار زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مخابراتی شهرستان زرآباد با حضور مسئول شبکه انتقال همراه اول کشور، اظهار داشت: متاسفانه هر هفته شاهد قطعی فیبر نوری در قسمت نوار ساحلی این شهرستان هستیم و تنها راه رفع این مشکل زمینی کردن فیبر نوری است.

وی افزود: روستاهای درک و جد از مناطق بکر و گردشگری زرآباد است و در همه ایام پذیرای خیل عظیمی از گردشگران و نیاز مبرم است مشکل ارتباطی این مناطق هر چه سریعتر مرتفع شود.

فرماندار زرآباد ادامه داد: در قرن بیست و یکم هستیم و اکنون بیشتر کارهای روزمره از طریق اینترنت انجام می گیرد و متاسفانه قطعی خطوط باعث ضربه ب اقتصاد زرآباد و بویژه قشر زحمت کش کسبه شده است.

محمدی گفت: روستاهای منه و وشنام،ککی،پشتی و چند روستای دیگر نیاز به ارتقا و روستاهای اسماعیلچات و دوکی نیاز به افزایش پهنای باند دارند که امیدواریم این موارد در اسرع وقت انجام شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه مردم روستاهای گدیچ،همت آباد و گرکان،دودر و اسلام آباد جدید و چندین روستای دیگر شهرستان با مشکل عدم اینترنت مواجه هستند که امیدواریم سریعتر دکل روستای همت آباد بعنوان یکی از بزرگترین روستاهای شهرستان کلنگ زنی شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=157592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.