• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

خبازی های زرآباد بیشترین کرایه آرد را در کشور می پردازند

  • کد خبر : 158288
  • 26 تیر 1402 - 22:39
خبازی های زرآباد بیشترین کرایه آرد را در کشور می پردازند
هاتف سیستان و بلوچستان - فرماندار شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: متاسفانه خبازی های این شهرستان بیشترین کرایه آرد در کشور را می پردازند.

کوروش محمدی در بازدید از خبازی های سطح شهر زرآباد، اظهار داشت: فاصله ۹۰۰ کیلومتری شهرستان با مرکز استان باعث شده است خبازی های زرآباد در حمل و پرداخت کرایه آرد با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم کند.

وی تصریح کرد: خبازی های زرآباد برای حمل هر کیسه آرد بیش از ۴۰ هزار تومان هزینه پرداخت می کند و از آن سمت قیمت نان این خبازی ها با خبازی های مرکز استان یکسان است و باید در این خصوص چاره اندیشی شود.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلاتی که این روزها خبازی ها و صنوف با آن مواجهه هستند قطعی مکرر خطوط ارتباطی که می بایست مسوولین مخابرات استان در این خصوص چاره اندیشی فوری کنند.

فرماندار زرآباد ادامه داد: از دیگر مشکلات نانوایی های شهرستان بحث سوخت است که متاسفانه بدلیل عدم نبود اداره صمت و اتحادیه مستقل در شهرستان تعدادی از خبازی ها با تمام سختی ها سوخت مورد نظر را از جایگاه های شهرستان همجوار تامین می کنند و نیاز مبرم است که سوخت خبازی ها از سوی صنعت، معدن و تجارت در خود فروشندگی زرآباد تعریف شود.

محمدی عنوان کرد: نان به عنوان یکی از نیازهای روزانه مردم نقش مهمی در سفره مردم دارد و پایین بودن کیفیت نان در شهرستان به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=158288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.