• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
6

اطلاع رسانی صادقانه به مردم و همراه کردن آنها بهترین مصداق جهاد تبیین است

  • کد خبر : 158673
  • 16 مرداد 1402 - 13:38
اطلاع رسانی صادقانه به مردم و همراه کردن آنها بهترین مصداق جهاد تبیین است
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: اطلاع رسانی صادقانه و روراستی با مردم و همراه کردن آنها بهترین مصداق جهاد تبیین است.

رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست جهاد تبیین ویژه معاونین و روسای ادارات بنیاد شهید استان اظهار داشت: بنا به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مسئولان، بهترین مصداق جهاد تبیین این است که با مردم صادق و روراست باشید و مردم را با خود همراه کنید.

وی افزود: صداقت و روراستی با مردم، رضایتمندی و امید به آینده حلقه‌های یک زنجیرند که باید به عنوان یک فرآیند در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: از میان تمام متغیرها و گزاره‌ ها و مهندسی معکوسی که دشمن بر علیه نظام اجرا کرده، بحث جنگ نرم که به دنبال القای ناامیدی در مردم است از همه حربه‌های دشمن پیچیده تر و خطرناک تر است. دشمن تمام نقاط قوت نظام، تهدیدها و فرصت‌ها و مزیت‌های راهبردی ما را احصاء و آنالیز کرده است.

شریفی گفت: معاندین علل ایجاد انقلاب و علل بقاء و استمرار و حفظ نظام را بررسی کرده اند و منطقه به منطقه و قوم به قوم موارد را آنالیز کرده اند تا از تمام این ابزارها استفاده کنند و افکار را مهندسی کنند. اکنون نیز بر اساس گزارشات مستند در حوزه نرم‌افزاری، حوزه گفتمانی و تمدنی توسط دشمن مهندسی معکوس می‌شویم.

وی تصریح کرد: در اتاق‌های فکر دشمن به صورت روزانه و فصلی وضعیت جمهوری اسلامی ایران و اینکه در چه وضعیتی قرار داریم بررسی می‌شود و خروجی تمام این‌ها و فتنه‌هایی که در سال‌های گذشته رقم زدند به این نتیجه رسیدند که انقلاب اسلامی را با اقدام سخت نمی‌توانند متوقف کنند بنابراین بر روی شبکه‌های ماهواره‌ای، فضای مجازی و کانال‌ها سرمایه‌گذاری کردند و همچنان هم سرمایه‌گذاری می‌کنند تا بتوانند بر افکار مردم تاثیر بگذارند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش تاثیرگذار محرم و صفر در زنده نگه داشتن اسلام و تلاش دشمن برای ایجاد شبهه افکنی در این مزیت راهبردی افزود: دشمن ساختارشکنی در برگزاری مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورا را از جمله پوشیدن لباس سفید، کشف حجاب هیئتی، طراحی نوحه‌ها با تلفیق موسیقی رپ و مسائلی این چنینی را در برنامه کاری قرار داد اما علی رغم همه تهدیدات، مراسم باشکوه و پرافتخار برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: دشمن از پای نخواهد نشست چرا که بر این باور است که به صورت نرم و آرام آرام باید ضربه بزند تا انحراف معیار شکل بگیرد و در دراز مدت به اهداف خود برسد از همین رو ما باید بسیار هوشیار باشیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=158673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.