• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
هفته دولت؛

٢٠۱ پروژه بمناسبت گرامیداشت هفته دولت در سرباز در حال افتتاح است

  • کد خبر : 159143
  • 05 شهریور 1402 - 18:50
٢٠۱ پروژه بمناسبت گرامیداشت هفته دولت در سرباز در حال افتتاح است
هاتف سیستان و بلوچستان - فرماندار سرباز گفت: همزمان با هفته دولت ۲۰۱ طرح در زمینه‌های عمران روستایی، با اعتبار ۱۲۷ میلیارد تومان در این شهرستان در حال افتتاح است.

فرامرز دانش فرماندار سرباز با تبریک هفته دولت اظهار داشت: از ٢٠۱ طرح، ۲ پروژه اقتصادی وجود دارد که برای آنها به مبلغ ۲۲۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته و باعث ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۰۰ نفر خواهد شد.

وی افزود: در زمینه طرح‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بازگشایی، زیرسازی و روکش آسفالت روستای کوهمیتگ با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال، هفت طرح مسکن مددجویان کمیته امداد با بودجه بیش از ۵۶ میلیارد ریال، طرح‌های جهاد کشاورزی از جمله پرورش مرغ گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای در شهر سرباز و احداث سردخانه برای نگهداری خرما و محصولات کشاورزی در روستای گورناگان با اعتبار بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار سرباز ادامه داد: در حوزه طرح‌های عمران روستایی، ۴۴ پروژه بهسازی معابر، بوستان روستایی، مشارکت در پروژه‌های آب و فاضلاب با اعتبار دهیاری‌ها به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال و پروژه‌ی خط انتقال آب روستای آپاتان با بودجه بیش از ۱۸ میلیارد ریال انجام شده است.

دانش گفت:  ۱۱۷ پروژه مسکن بنیاد مسکن به مبلغ ۱۱۷ میلیارد ریال، ۳۴ پروژه در حوزه مخابرات و ارتباطات با بودجه ۵۷۰ میلیارد ریال و ۶ پروژه در حوزه مخابرات و ارتباطات با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری هستند.

وی تصریح کرد: در حوزه مخابرات و ارتباطات در شهرستان سرباز شاخص‌های قابل توجهی وجود دارد. در سال‌های اخیر تنها ۵ درصد از جمعیت شهرستان از اینترنت استفاده می‌کردند، اما در حال حاضر این تعداد به ۸۰ درصد افزایش یافته است و با اجرای پروژه‌های فیبرنوری، ارتباطات شهرستان به صورت دائمی تضمین شده است.

وی بیان کرد: به مناسبت هفته دولت، ۳۴ پروژه در حوزه مخابرات و ارتباطات با مجموعه‌ای از اهداف از جمله ارتقای پهنای باند سایت، تکنولوژی سایت، جایگزینی سوئیچ، نصب کافو نوری و ایجاد سایت جدید در ۳۴ روستای شهرستان سرباز با اعتبار ۵۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین ۶ پروژه دیگر در حوزه مخابرات و ارتباطات با بودجه ۱۲۰ میلیارد ریال نیز در ۶ روستای شهرستان آماده بهره‌برداری است.

فرماندار سرباز خاطرنشان کرد: در حوزه نوسازی مدارس و آموزش و پرورش پنج پروژه آموزشی شامل مدارس روستاهای بندان، باتک، حاجی آباد ، کلانی و کافه بلوچی با ۲۱ کلاس درس و اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال نیز به بهره برداری می رسد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=159143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.