• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

خط انتقال آب سد کهیر تا مجتمع بیرها بزودی عملیاتی خواهد شد

  • کد خبر : 159383
  • 11 شهریور 1402 - 19:16
خط انتقال آب سد کهیر تا مجتمع بیرها بزودی عملیاتی خواهد شد
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی، گفت: اقدامات خوبی برای برطرف کردن مشکلات موجود در مجتمع بیرهای بخش کهیر شهرستان کنارک در حال اجرا می باشد که بزودی برخی از مشکلات این روستا مرتفع خواهند شد.

معین الدین سعیدی نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی، با حضور در نمازجمعه روستای بیر بخش کهیر شهرستان کنارک، در دیدار با مردم این بخش، اظهار داشت: تصمیم گرفتیم تا با تلاش مستمر، مشکلات مردم این بخش را برطرف کنیم.

وی افزود: از جمله مهم‌ترین اقدامات در حال انجام روستای بیر انجام پروژه آب‌ رسانی بندینی می باشد که در حال حاضر، یک چاه جدید در این پروژه در حال حفر است و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید. این اقدام تضمین می‌کند که روستاهای بیر به منابع آبی کافی دسترسی داشته باشند.

نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: علاوه بر این، خط انتقال آب کهیر نیز تا مجتمع بیرها انجام خواهد شد این اقدام اهمیت بیشتری به تامین منابع آبی این منطقه می‌دهد.

سعیدی گفت: در زمینه بهبود سلامتی که موفق به گرفتن مصوبه ساخت و احداث مرکز جامع سلامت بیر شده‌ایم و این مرکز به زودی تأسیس خواهد شد. این مرکز به ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی این منطقه کمک خواهد کرد.

وی تاکید کرد: اورژانس بین راهی بیر نیز از اولویت‌های ماست با توجه به آمار تصادفات در این محور، ایجاد اورژانس بین راهی امری ضروری و اساسی می باشد.

وی بیان کرد: برای فراهم آوردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان روستای بیر امکانات ورزشی و تفریحی از قبیل ساخت دکل‌های نوری برای روشنایی چمن مصنوعی نیز در دستور کار قرار دارد.

نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تجهیز و بازسازی مدارس دخترانه و پسرانه بیر نیز در برنامه اجرایی سازمان نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان قرار دارد تا تعهدات بهبود بهینه آموزشی را عملی کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=159383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.