• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

دیداری از جنس وحدت و همدلی مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب

  • کد خبر : 159467
  • 15 شهریور 1402 - 22:08
دیداری از جنس وحدت و همدلی مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: به دنبال درخواست‌های مکرر مردم و پیگیری‌های انجام شده، تصمیم گرفته شده است که تا روز دوشنبه هفته آینده، ۲ هزار نفر از اقشار مختلف جامعه شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب بروند.

رضا شریفی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، با عرض تسلیت ایام اربعین در خصوص دیدار مردم سیستان و بلوچستان با مقام معظم رهبری در تهران، اظهار داشت: پس از پیگیری‌ های مکرر مردم، مسئولین، شورای راهبردی، نماینده ولی فقیه، از حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری هئیت اعزامی مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان یک خبر مسرت بخش و امیدوار کننده‌ای برای مردم سیستان و بلوچستان اعلام شد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده در بیستم شهریور یعنی دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده با حضور دو هزار نفری مردم این سفر انجام خواهد. در همین زمینه کمیته های تخصصی در حوزه ی دعوت، اعزام، اسکان و رسانه تشکیل شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، ادامه داد: کار کمیته ها آغاز شده و لیست ها را از طریق فرمانداری ها و هیئت های مشورتی آنان تهیه کرده ایم و مبنابرین است که از همه ی اقشار مردمی از شمال تا جنوب سیستان و بلوچستان، فارس و بلوچ، شیعه و سنی، دانشگاهی، دانش آموزان، جوانان، بانوان، تجار، فعالان فرهنگی و اجتماعی در واقع از طیف وسیعی از مردم این لیست ها آنالیز خواهند شد.

شریفی گفت: امیدواریم نمایندگان واقعی از سیستان و بلوچستان را خدمت مقام معظم رهبری ببریم و پیام وحدت، انسجام و یکدلی مردم را محضر حضرت آقا تقدیم کنند و یقین دارم که نفس گرم مقام معظم رهبری مثل همیشه راهگشا و باعث ایجاد موجی از امید و انسجام  خواهد بود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=159467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.