• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

امروز خدمت به مردم، نیازمند تداوم روحیه دوران دفاع مقدس است

  • کد خبر : 159820
  • 29 شهریور 1402 - 19:16
امروز خدمت به مردم، نیازمند تداوم روحیه دوران دفاع مقدس است
هاتف سیستان و بلوچستان - همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت ظهر امروز با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندهان نظامی، انتظامی و تعدادی از مسئولان استان و مردم در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، ملت بزرگ ایران و رزمندگان دلیر اسلام با رهبری امام راحل و توکل بر خداوند و باور داشتن به اعتقادات و انسجام ملی و ایثار و شهامت و نثار مال و جان با یک شناخت عمیق برای رضایت الهی به میدان رزم و کارزار آمدند و در جبهه حق بر علیه باطل در دشواری های جنگ از حریم اسلام و انقلاب صیانت کردند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس همه مردم بدون چشم داشت پای کار آمده بودند و هر کسی هر چیزی در زندگی داشت بخشی از آن را به جبهه حق علیه باطل تقدیم میکرد که این امر نشان دهنده انسجام و وحدت واقعی مردم در آن دوران بود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهیدان در آن زمان با یک شناخت عظیم پا به میدان گذاشته بودند، احساسات و تبلیغ پشت این حضور نبود بلکه با شناخت کافی از میدان و برای رضای الهی پای کار آمده بودند.

کرمی گفت: دوران دفاع مقدس محل خودسازی و خروج انسان های وارسته و با تقوا بود که در سخت ترین شرایط مقابل دشمنان ایستادند.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی عملیات های مختلف متوجه حجم سنگین آتش دشمن خواهیم شد، اما رزمندگان ما به خدا ایمان و باور داشتند که همین اراده قوی و باور به خدا همواره سبب موفقیت آنها می‌شد.

وی بیان کرد: امروز ما هم اگر به دنبال سرعت گرفتن کارهایمان هستیم باید با فرهنگ قرآنی پیش برویم، چرا که کسی که تسلیم محض فرمان الهی باشد در اوج عزت و آزادگی خواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اینکه دشمن همواره درصدد ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه ما است قطعا اگر با نگاه توحیدی در حوزه‌های مختلف فرهنگ، اقتصاد، اجتماعی و غیره کار کنیم قطعاً در همه صحنه‌ها موفق خواهیم شد.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ما و رزمندگان اسلام با توکل به خداوند و با تاسی از قیام حضرت ابی عبدالله الحسین علیه السلام با فرهنگ قرآنی و با نگاه توحیدی توانستند در دوران دفاع مقدس به موفقیت برسند و در شرایط کنونی اگر همان اراده‌های قوی و باورهای دینی باشد، به آسانی مشکلات مردم و جامعه حل خواهد شد.

کرمی بیان کرد: خدمت به مردم با کار و تلاش و کوشش مستمر و خدمات شبانه‌روزی و با تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی میسر بوده و همگان خود را باید در محضر خدا ببینیم و هر آنچه در دفاع مقدس اتفاق افتاده نیز با همین ویژگی بوده و باید در تمام سال‌ها تداوم یابد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=159820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.