• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

۳۰ میلیارد تومان به مشترکان کم مصرف برق سیستان و بلوچستان پاداش پرداخت شد

  • کد خبر : 159872
  • 30 شهریور 1402 - 11:54
۳۰ میلیارد تومان به مشترکان کم مصرف برق سیستان و بلوچستان پاداش پرداخت شد
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای اجرای طرح پاداش ۲۰ برابری مدیریت مصرف برق، حدود ۳۰ میلیارد تومان پاداش به مشترکان کم مصرف برق این استان پرداخت شد.

محمد رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار هاتف سیستان و بلوچستان بیان کرد: میزان پاداش مدیریت مصرف برق در ۲۳۹ صورتحساب مشترکان برق سیستان و بلوچستانی محاسبه شد.

وی با بیان اینکه مدیریت مصرف برق منجر به صرفه جویی ۴۱ میلیون کیلووات ساعت برق شد، افزود: مشترکان استان همکاری خوبی با این شرکت جهت اجرای صحیح طرح مدیریت مصرف برق داشتند.

این مقام مسوول ادامه داد: مشترکان سیستان و بلوچستانی تا پایان شهریورماه فرصت دارند با رعایت الگوی مصرف برق از پاداش این طرح بهره‌مند شوند.

وی در تشریح این طرح، بیان کرد: مشترکانی که نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش مصرف برق داشته باشند تا ۲ هزار تومان به ازای هر کیلووات ساعت پاداش دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این عدد ۲۰ برابر میزانی است که برق فروخته می‌شود، گفت: به عبارت دیگر در صورتی که یک کیلووات ساعت صرفه‌جویی شود برای مشترکانی که زیر الگوی مصرف هستند تا ۲۰ برابر می‌توانند از پاداش برخودار باشند.

رئیسی با بیان اینکه تمامی مشترکان برق سیستان و بلوچستان در صورت رعایت راهکارهای ساده مصرف برق می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند، افزود: استفاده از دمای آسایش ۲۴ درجه، استفاده از دور کند کولر آبی، استفاده از سایبان برای سیستم های سرمایشی، خاموش کردن لامپ های اضافه و استفاده از نور طبیعی روز از جمله این راهکار ها است.

وی با بیان اینکه تامین برق مطمئن و پایدار، اصلی ترین اولویت این شرکت است، گفت: با اعمال درست مدیریت مصرف برق و کاهش مصرف برق یاریگر پرسنل صنعت برق در تامین برق پایدار و مطمئن باشیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=159872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.