• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

جلسه ستاد ملی طرح شهریاران در شهرستان سرباز برگزار شد

  • کد خبر : 160080
  • 02 مهر 1402 - 21:48
جلسه ستاد ملی طرح شهریاران در شهرستان سرباز  برگزار شد
هاتف سیستان و بلوچستان - جلسه ستاد ملی طرح شهریاران با حضور دانش فرماندار شهرستان، بخشداران تابعه، مسئولان و مدیران ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی و نماینده سازمان های مردم نهاد در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سرباز برگزار گردید.

فرامرز دانش، فرماندار شهرستان سرباز در جلسه ستاد ملی طرح شهریاران اظهار داشت: اگر آحاد مردم در دفاع از سرزمین و نظام جمهوری اسلامی روی کار نمی آمدند خاک کشور برای همیشه توسط بیگانگان چند تکه و تصرف می شد.

وی افزود: مردم در اوایل انقلاب در میدان های جهادی برای دفاع از جامعه و ناموس مردم داوطلب بودند و اکنون طرحی ملی بنام شهریاران برای داوطلب شدن مردم در جهاد مقابله با آسیب های اجتماعی و رفع مشکلات مردم با مشارکت مسئولین و نهادهای غیردولتی در کشور بنا شده است.

فرماندار شهرستان سرباز ادامه داد: در این طرح ملی چند منظوره، مسئولان با هدف حل مسائل مردم، امکانات و خدمات دولتی را پای کار جریان‌های حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی می‌آورند. در این طرح مردم برای حل مسائل خود پیشقدم می‌شوند و همزمان مسئولان نیز باید با شناختن ظرفیت‌های مردمی و حمایت‌های گوناگون موانع را از سر راه مردم برداشته و ظرفیت‌های قانونی، امکانات و تجهیزات دولتی را پای کار مردم بیاورند.

دانش گفت: محور های اجرایی عملیات شهریاران در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، عمرانی، ادیان و مذاهب، علمی و فرهنگی، هنری، رسانه ای محیط زیست، بهداشت و سلامت است.

گفتنی ست؛ نظیر ملک رئیسی بعنوان رابط طرح ملی شهریاران در شهرستان سرباز معرفی شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=160080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.