• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
8

مدرسه ۳ کلاسه روستای ساندک‌ زهی چابهار افتتاح شد

  • کد خبر : 160171
  • 05 مهر 1402 - 16:07
مدرسه ۳ کلاسه روستای ساندک‌ زهی چابهار افتتاح شد
هاتف سیستان و بلوچستان - مدرسه سه کلاسه روستای ساندک‌زهی چابهار با حضور مدیر شعب بانک مسکن سیستان و بلوچستان، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری چابهار، مسوول مشارکت‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان، بخشدار پلان و جمعی از قشرهای مختلف مردم و مسوولان افتتاح و بهره‌برداری شد.

سیاوش زراعتی در گفت و گو با خبرنگار هاتف سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این مدرسه در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۳۳ مترمربع و اعتبار ۳۷۰ میلیون تومان ساخته و تجهیز شده است.

وی افزود: ۶۳ دانش آموز متوسطه دوره اول از نعمت کلاس استاندارد با تجهیزات بروز و سیستم سرمایشی بهره‌مند شدند.

 

وی گفت: همانطور که در ساخت مسجد و خانه مشارکت داریم در ساخت مدرسه نیز اقدامات خوبی در حال انجام است و این توفیق بزرگ در جای جای استان انجام می شود تا در کار خیر و رضایت مردم و لبخند مردم سهیم باشیم.

مدیر شعب بانک مسکن سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری کار ساخت مدرسه یک حسنه بزرگ است، تصریح کرد: مدرسه روستای ساندک‌زهی چابهار به عنوان سومین مدرسه ساخته شده توسط بانک مسکن در سطح استان است که افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌مندی دانش آموزان ۴ روستا از مدرسه استاندارد

رئیس شورای اسلامی روستای ساندک‌زهی نیز اظهار کرد: با ساخت این مدرسه دانش‌آموزان چهار روستا که پیش از این در مدرسه خشتی گلی و غیراستاندارد در حال تحصیل بودند از کلاس درس مناسب و مقاوم بهره‌مند شدند.

شه بخش گرگیج چنانچه این مدرسه ساخته نمی‌شد شاهد ترک تحصیل و یا عزیمت دانش‌آموزان به سایر نقاط بخش پلان و شهرستان چابهار بود.

وی از بانیان ساخت مدرسه از مدیریت شعب بانک مسکن سیستان و بلوچستان، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان، آموزش و پرورش بخش پلان و فرمانداری چابهار به جهت همراهی و همکاری در تکمیل این طرح آموزشی تشگر و قدردانی کرد.

وی گفت: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در ساخت این مدرسه مشارکت داشته‌اند و کار محوطه سازی و حصارکشی و ساخت سرویس بهداشتی همکاری داشته‌اند.

رئیس شورای اسلامی روستای ساندک‌زهی با اشاره به اینکه هر خشتی که در ساخت مدرسه بکار رفته است از خشت طلا ارزش آن بیشتر است چون در اینجا انسان تربیت و ساخته می‌شود که ارزش دوچندان دارد و جدا از این مدارس خیرساز خیر و برکت خوبی برای مردم در پیشرفت و توسعه دارند، خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت و خیران در کار مدرسه سازی در شهرستان چابهار بیشتر همت و تلاش کنند.

 

روستای ساندکزهی از توابع بخش پلان با ۳۰۰ خانوار و ۱۸۰۰ نفر جمعیت در ۶۶ کیلومتری شهر چابهار واقع شده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=160171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.