• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

۳ هزار واحد از نهضت ملی مسکن زاهدان تا پایان سال واگذار می‌ شود

  • کد خبر : 160503
  • 12 مهر 1402 - 19:45
۳ هزار واحد از نهضت ملی مسکن زاهدان تا پایان سال واگذار می‌ شود
هاتف سیستان و بلوچستان - وزیر کشور گفت: به همت استاندار سیستان و بلوچستان و سایر مسئولین استانی، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان را مشاهده کردیم.

احمد وحیدی، وزیر کشور عصر چهارشنبه در ادامه سفر خود به سیستان و بلوچستان با اشاره به بازدید از طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان اظهار داشت: تعداد پنج هزار واحد در این نقطه در حال احداث است که پیش‌بینی می‌شود بالغ بر سه هزار واحد تا پایان سال به متقاضیان تحویل شود.

وی با ابراز خرسندی از وسعت و موقعیت مکانی انتخاب شده و مصالح به کار گرفته شده، افزود: کار بسیار ارزشمندی صورت گرفته و طبق برنامه‌ریزی انجام شده با هشت هزار واحد مسکونی که در این شهر احداث می‌شود، زاهدان یکی از مناطق موفق کشور در تحقق طرح نهضت ملی مسکن خواهد بود.

وزیر کشور ادامه داد: با توجه به اهمیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران و رسیدگی به مشکلات مرزنشینان، بخشی از مرزهای استان در منطقه سراوان و ترددها و مراودات مرزی سیستان و بلوچستان از نزدیک مورد بازدید قرار گرفت.

وحیدی گفت: در این بازدیدها مسائل و موضوعات موجود در مرز و مباحث مرتبط با سوخت مورد بررسی قرار گرفت و برای راهکارهای لازم تصمیم‌گیری شد.

وی با اشاره به دلایل حضور در زاهدان تصریح کرد: جلساتی در راستای رفع مسائل مرزی و بررسی روند اجرا و پیشرفت برخی از پروژه‌های جدید در مرکز استان برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=160503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.