• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

برنامه های متنوع کانون پرورش فکری به مناسبت هفته کودک

  • کد خبر : 160766
  • 19 مهر 1402 - 11:08
برنامه های متنوع کانون پرورش فکری به مناسبت هفته کودک
هاتف سیستان و بلوچستان- هفته ملی کودک است و امسال رو کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شعار کودکی بهتر زندگی بهتر برای همه بچه های کشور ویژه برنامه های رو در نظر گرفته  استان ما هم علاوه بر این برنامه های ملی برنامه‌هایی ویژه‌ای برای بچه‌های خوب استان پهناور سیستان بلوچستان در نظر گرفته است

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت : یکی از این برنامه‌های خاص اجرای نمایش عروسکی دنیای خیال انگیز من است که این نمایش  یکی از نمایش هوایی است که در سطح جهانی جایزه های زیادی رو از آن خود کرده و ما خوشحالیم که در این هفته بچه ها می‌توانند به دنیای خیال انگیز خودشان با این نمایش عروسکی سفر کنند.

از دیگر برنامه های این هفته برگزاری نمایشگاه آثار هنری کود و نوجوان  در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کل استان است که ما ۳۲مرکز ثابت سیار پستی داریم که در این مراکز نمایشگاه دست سازه ها  به نمایش گذاشته شده.

همزمان با کل کشور رونمایی از انیمیشن بچه زرنگ که این انیمیشن یکی ازتولیدات کل کانون است.

بارگذاری کارگاه های فرهنگی هنری، ادبی، علمی، پخش انیمیشن، فیلم، نمایشگاه ها و فروش کتاب، بازی های فکری.

ما سعی کردیم در این هفته همه بچه ها را در نظر بگیریم.

محبوبه کلبعلی افزود: ایستگاه نقاشی داریم برای بچه های کار با عنوان طرح لبخند برای شهر من و در کنار آن میز بازی برای بچه ها که حداقل دقایقی رو شاد فارغ از سختی های این دنیا  در این هفته داشته باشند و لبخند را مهمان لب هایشان کنیم.

دیدار با کودکان بیمار بستری در بیمارستان حضرت علی اصغر و امام علی یکی دیگر از برنامه های ما است.

مسابقه عکاسی با عنوان کودک شاد، نشست های تخصصی حضوری و مجازی ویژه کودکان و نوجوانان و نشست های تخصصی  حضوری و مجازی به همراه دعوت از روانشناس مخصوص والدین در برنامه های رادیویی یکی از برنامه های  ما است.

فراخوان ادبی سرزمین کودکی هایم کجاست اهدای لوح و بسته های فرهنگی نشست تخصصی تاتر خیمه شب بازی که با همکاری دانشگاه زابل در منطقه سیستان برگزار می‌شود دیدار از موزه ها و مکان های تاریخی استان و دیدار با خانواده‌های شهدای کودک و نوجوان

و برگزاری کارگاه فرهنگی هنری ویژه کودکان با نیاز های خاص این کودکان هم بخش جدایی ناپذیر از اجتماع ما هستند.

 

همچنین ادامه داد: بازدید مدیر کل کانون از مدرسه شاهد و اهدای هدایا تا بتوانیم لبخند را هم مهمان لب های بچه های شاهد بکنیم.

همچنین غبار روبی از مزار شهدای عزیز کشورمان.

در روز جمعه هم سخنرانی مدیر کل کانون در مصلای نماز جمعه زاهدان داریم و ایستگاه کودک شاد و همچنین میز خدمت هم در این مکان دایر است

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=160766

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.