• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

مجمع عالی بسیجیان شهرستان ایرانشهر برگزار شد

  • کد خبر : 161618
  • 09 آبان 1402 - 19:10
مجمع عالی بسیجیان شهرستان ایرانشهر برگزار شد
هاتف سیستان و بلوچستان - مراسم مجمع عالی بسیجیان شهرستان ایرانشهر با حضور سردار سر تیپ شفاهی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، جهاندیده سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر ،امام جمعه شهرستان و جمعی از بسیجیان شهرستان ایرانشهر در محل سالن همایش دانشگاه ولایت برگزار شد.

مهرداد جهاندیده سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر اظهار داشت: دنیای امروز در حال تغییر و دگرگونی است و همه شما شاهد هستید که هیمنه پوشالی مستکبران و زورگویان عالم شکسته و در حال زوال و نابودی است.

وی افزود: به برکت خون شهدا به ویژه جبهه مقاومت، مردم مظلوم فسطین ،غزه و رزمندگان حماس، بسیاری از ملت های آزادی خواه جهان با همدلی وهم نوایی و یکصدا علیه این مستکبران قیام کردند.

سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر ادامه داد: جبهه مقاومت جبهه پیروز است و ان شاءالله بزودی شاهد آزادی قدس شریف از زیر سلطه رژیم جعلی صهیونست خواهیم بود.

جهاندیده گفت: بسیج و اقدامات آن از ابتدای تشکیل بسیج بر هیچکس در حوزه های مختلف عمرانی، آبادانی، فرهنگی و پیشرفت در کشور پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: مهمترین شکلی که پس از پیروزی انقلاب اسامی مردم به صورت داوطلبانه حضور داشتند و از ارزش های انقلاب دفاع کردند بسیج است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره بسیج بیان کرد: بسیج می تواند مشکل گشای بحران ها و چالش های مهم و حساس کشور در برهه های مختلف باشد همانند این سالها که نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

جهاندیده بیان کرد: طرح هایی که کارشناسان برای توسعه شهرستان بیان کردند بسیار کاربردی و اساسی است که باید همه نهادها، ارگان ها و دستگاه های ایرانشهر با هم اندیشی و پای کار بودن در ثمر نشستن آنهاکمک کنند.

وی گفت: بنده این مجمع را اتاق فکر خوبی برای حل مشکلات شهرستان و احصاء نظام مسائل شهرستان وارائه نظام حل مسائل می دانم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=161618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.