• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5

دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با مشکل مالی روبرو است

  • کد خبر : 162358
  • 24 آبان 1402 - 19:41
دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با مشکل مالی روبرو است
هاتف سیستان و بلوچستان - شهروند خبرنگار رسانه خبری هاتف سیستان و بلوچستان، در پیامی از عدم پرداخت چند ماهه حقوق نیرو‌های شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر انتقاد و خواستار پیگیری پرداخت همه مطالبات این نیرو‌ها شد.

شهروند خبرنگار هاتف سیستان و بلوچستان، در طی پیامی نوشت: مشکل پرداخت حقوق و بیمه نیروهای شرکتی در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر همچنان ادامه دارد. چطور میتوانیم به شغل خود تعلق داشته باشیم وقتی از دریافت آخرین حقوقمان سه ماه میگذرد؟ چطور میتوانیم در جامعه‌ای که مخارج بالای آن حتی کارمندان رسمی را به زانو درآورده، بدون دریافت ۳ ماه حقوق زندگی کنیم؟

سوالی که مطرح می‌شود این است، جناب آقای دکتر جمشیدزهی جان، که همواره شعار پرداخت به موقع حقوق نیروهای شرکتی را داشته‌اند و اکنون به عنوان کاندید مجلس در حال فعالیت هستند، چگونه می‌توانند نماینده مردم باشند؟ در حالی که در پرداخت حقوق پرسنل ناتوان بوده و هر سه ماه یک بار مبلغی را با در نظر گرفتن حداقل‌ها پرداخت می‌کنند.

به لطف توجه شما بیمه درمانی‌ ما هم قطع شده است و هزینه‌های سرسام آور درمانی بر دوش مان افتاده است. از مشکلات پرداخت حقوق و بیمه نیروهای شرکتی در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ابراز تأسف می‌کنیم و امیدواریم به زودی راهکارهایی برای حل این موضوع ارائه دهند.

هرچند که شما حضرات با استخدام‌های خارج از رویه تحت عنوان سلامت‌یار دوستان و نزدیکان خود را وارد مجموعه علوم پزشکی کردید تا دغدغه‌ای برای دریافت حقوق نداشته باشند، لیکن پیگیری و اعتراض ما از طریق قانونی تا رسیدن به حقوق خود ادامه دارد. اگر توان مدیریت ندارید. عرصه را به افراد شایسته بسپارید.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=162358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.