• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0

شرایط درمان برای مردم سیستان و بلوچستان باید داخل استان فراهم شود

  • کد خبر : 162655
  • 02 آذر 1402 - 20:21
شرایط درمان برای مردم سیستان و بلوچستان باید داخل استان فراهم شود
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خدمت به مردم سیستان و بلوچستان در همه زمینه ها باید به نحوه شایسته انجام شود و شرایط درمان برای مردم استان باید داخل استان فراهم شود.

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان، امروز در مراسم افتتاح مرکز تخصصی شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان در زاهدان اظهار داشت: ما یک جسم و یک روح داریم زمانی یک جسم شرایط آن فراهم نباشد یا روح شرایط کامل را نداشته باشد جسم دچار آسیب می‌شود بر این اساس افتتاح نخستین مرکز پیشگیری کنترل و درمان سرطان جنوب شرق کشور در زاهدان به مثابه این عمل است که باید تشخیص و پیشگیری در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت حوزه کشاورزی در تامین امنیت غذایی و تامین نیازهای اساسی مردم افزود: امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به تکیه بر تولیدات داخل کشور داریم و بخش کشاورزی می‌تواند به عنوان مهمترین بخش در عرصه‌های اقتصادی کشور نقش ایفا کند.

استاندار سیستان و بلوچستان، ادامه داد: اگر پیشگیری به موقع و درست باشد بیماری رخ نمی‌دهد باید در درمان به این نکته مهم توجه کرد که به سمت درآمد پیش نرویم بالاترین گردش مالی برای درمان است در حالیکه اگر پیشگیری شود این چنین نخواهد شد.

کرمی با بیان اینکه اقتصاد در سیستان و بلوچستان باید مردمی باشد، گفت: این استان به هیچ وجه محروم و فاقد امکانات نیست؛ بلکه دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید از آنها بهره کافی را برد.

وی در ادامه با بیان اینکه در اقتصاد توجه به بخش مردمی مهم است، بیان کرد: هر کجا مردم پای کار باشند آن کار با موفقیت پیش می‌رود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=162655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.