• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 162938
  • 15 آذر 1402 - 18:39
آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری در زاهدان مرکز این استان به طور همزمان با سراسر کشور خبر داد.

محمد انصاری مقدم، رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: این آزمون روز جمعه ۱۷ آذرماه سال جاری راس ساعت ۸ صبح در محل دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز و تا ساعت ۱۵ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این دوره از آزمون ورود به حرفه ۱۸۹ داوطلب شامل ۸۵ نفر خانم و ۱۰۴ نفر آقا در رشته طراحی شرکت می‌کنند.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، ادامه داد: در حال حاضر ۲ هزار و ۸۸۰ نفر عضو پروانه دار در هفت رشته مهندسی شامل معماری، شهرسازی، عمران، مکانیک، برق، نقشه برداری و ترافیک در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مشغول فعالیت هستند و پروانه اشتغال به کار مهندسی شاخص بسیار خوبی برای ادامه کار مهندسان با تجربه و ورود به کار و حرفه برای مهندسان جوان استان است.

انصاری مقدم گفت: پروانه اشتغال اشخاص حقیقی در هفت رشته مهندسی شامل معماری، شهرسازی، عمران، مکانیک، برق، نقشه برداری و ترافیک در صلاحیت‌های نظارت، طراحی یا محاسبه و اجرا صادر می‌شود.

وی تاکید کرد: پروانه اشتغال به کار اشخاص حقوقی نیز در صلاحیت های طراحی، نظارت و اجرای ساختمان‌ و همچنین ارائه خدمات آزمایشگاهی در زمینه بتن، ژئوتکنیک و جوش برای متقاضیان صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: متقاضیان صلاحیت انبوه سازی نیز پس از تشکیل پرونده و ارائه مدارک مورد نیاز به انجمن انبوه سازی استان، مراجعه و از این اداره کل پروانه اشتغال دریافت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=162938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.