• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی؛

کاش تدبیری می‌کردید تا وقت مردم برای رفاه و آبادانی کشور صرف می‌شد

  • کد خبر : 163029
  • 20 آذر 1402 - 19:23
کاش تدبیری می‌کردید تا وقت مردم برای رفاه و آبادانی کشور صرف می‌شد
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: به جای تلف کردن وقت مردم در صف‌های طولانی بنزین، سلیندر گاز، نفت سفید و حتی نان کاش تدبیری می کردید تا وقت مردم برای رفاه حالشان و آبادانی کشور صرف می شد و به بهانه قاچاق سوخت استان از دسترسی حداقل سهمیه سوختشان محروم نمی کردید که پاک کردن صورت مسئله و نشان از سوءمدیریت دارد. کسی می خواهد برای صف ها فکری بکند که طاقت مردم را طاق کرده است.

اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی ، در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: وتو آمریکا سندی برای تاریخ است که نشان می دهد دولت آمریکا نقش اصلی در جنایت های رژیم صهیونیستی دارد و قطعا جواب بین المللی روزی به عنوان جنایتکار جنگی رژیم صهیونیستی را محاکمه خواهند کرد و این وتو باعث می شود که آمریکا به عنوان شریک اصلی جرم نیز در این دیدگاه محاکمه شوند.

وی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش، افزود: حال آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان را دریابید، مدت ۶ ماه است حقوق حداقلی معلمان خرید خدمات پرداخت نشده است، آیا حق فرزندان این سرزمین که عمده بار تعلیم و تربیت مناطق محروم را بر دوش می کشند این است؟

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی، در تذکر به وزرای نفت، اقتصاد و صمت، بیان کرد: به جای تلف کردن وقت مردم در صف های طولانی بنزین، سلیندر گاز، نفت سفید و حتی نان کاش تدبیری می کردید تا وقت مردم برای رفاه حالشان و آبادانی کشور صرف می شد و به بهانه قاچاق سوخت استان از دسترسی حداقل سهمیه سوختشان محروم نمی کردید که پاک کردن صورت مسئله و نشان از سوءمدیریت دارد. کسی می خواهد برای صف ها فکری بکند که طاقت مردم را طاق کرده است.

حسین زهی در تذکر به وزیر بهداشت و درمان، گفت: کمبود دارو، تجهیزات پزشکی و شیرخشک در سیستان و بلوچستان بیداد می کند، تا کی باید مردم شاهد جانباختن هموطنان سیستان و بلوچستان به خاطر کمبود دارو و پزشک باشند، به داد مردم برسید.

وی در تذکر به وزیر نیرو بیان کرد: ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی شما متاسفانه طرح بزرگ جهاد آبرسانی روستایی به دلیل مشکلات متعدد در استان متوقف یا به کندی پیش می رود در این خصوص تدبیر عاجل بفرمایید.

حسین زهی یادآور شد: طرح استفساریه ماده ۵ بیمه خدمات اجتماعی که دو فوریت آن امروز تصویب شد انتظار است زودتر در صحن تصویب شود و این خواسته به حق مردم در جهت تصویب قانون جهش تولید مسکن برای ساخت و سازهایی که مردم حق قانونی دارند محقق شده و به تائید شورای نگهبان برسد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.