• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

بسیاری از مدارس خاش فاقد معلم هستند

  • کد خبر : 163153
  • 27 آذر 1402 - 20:12
بسیاری از مدارس خاش فاقد معلم هستند
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده مردم خاش، میرجاوه و بخش‌های نصرت آباد و کورین در مجلس، با بیان اینکه با وجود گذشت ۳ ماه از آغاز سال تحصیلی جدید، بسیاری از مدارس این منطقه فاقد معلم هستند از بی‌توجهی مسئولان نسبت به پرداخت حقوق ۶ ماه گذشته نیروهای خرید خدمات این منطقه انتقاد کرد.

اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم حوزه انتخابیه خاش در مجلس شورای اسلامی، در انتقاد نسبت به کمبود شدید معلم در مدارس حوزه انتخابیه، اظهار داشت: متاسفانه با وجود گذشت ۳ ماه از آغاز سال تحصیلی جدید، بسیاری از مدارس این منطقه فاقد معلم هستند و زیرساخت‌های لازم برای حوزه آموزش و پرورش تامین نشده است که این موضوع در شان جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات حوزه آموزش این منطقه عدم پرداخت حق‌الزحمه ۶ ماه گذشته نیروهای خرید خدمات فعال در این منطقه است و این در حالی است که آنها حداقل حقوق را دریافت می‌کنند.

نماینده مردم حوزه انتخابیه خاش در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بی‌توجهی در پرداخت حق‌الزحمه نیروهای خرید خدمات باعث شده است که آنها با آموزش و پرورش قطع همکاری کنند بنابراین نیاز است که اعتبارات این بخش تامین و حقوق این نیروهای زحمتکش پرداخت شود. همچنین برای تضمین امنیت شغلی آنها گامی اساسی برداشته شود در غیر این صورت در استان سیستان و بلوچستان با چالش جدی در زمینه تامین نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش مواجه خواهیم شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.